• Anonym (Kladdkaka)

Hur ser en "fin fitta" ut?

Frågan riktar sig både till män och kvinnor!

Hur ska en fitta se ut?

Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?

Färg, form, läppar? Rakad, orakad?

• Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?
  • Anonym

har även jag fruktansvärda komplex! men jag har alltid lyckats få den jag vill ha... är helrakad, och i allmänhet normalstor eller hur man ska lägga fram det.. men den ena inre läppen är större och är utanför och stör det verkligen så många killar?

• Anonym (Man)
    Anonym skrev 2007-09-11 13:28:14 följande:
    har även jag fruktansvärda komplex! men jag har alltid lyckats få den jag vill ha... är helrakad, och i allmänhet normalstor eller hur man ska lägga fram det.. men den ena inre läppen är större och är utanför och stör det verkligen så många killar?
    Nej det gör det inte. Jag tycker iaf det är kvinnligt.
  • Anonym

Anonym (Man) skrev 2007-09-11 13:31:39 följande:

Nej det gör det inte. Jag tycker iaf det är kvinnligt.
    tack så mycket! nu ska jag försöka störa mej mindre på mitt utseende och tänka på ditt svar som istället gjorde mej glad!
  • Anonym (Dude)

Jag tycker att det är mer regel än undantag att vuxna kvinnor ser ut som Mick Jagger. Gillar man inte det så har man ju begränsat sitt utbud ordentligt.

• Anonym (u)

fattar inte varför de alltid hänger på att hur en fitta ser ut...killen då? jag personligen tycker faktiskt att (jag är helt straight) att musar är vackrare än hängande snoppar, o pungen de e ju ful...en påse med rynkor som bara hänger där...jag älskar ju såklart min mans kön men tycker inte de e snyggt för det..ville bara säga de!

• Anonym (man)

Anonym (u) skrev 2007-09-11 13:39:00 följande:

fattar inte varför de alltid hänger på att hur en fitta ser ut...killen då? jag personligen tycker faktiskt att (jag är helt straight) att musar är vackrare än hängande snoppar, o pungen de e ju ful...en påse med rynkor som bara hänger där...jag älskar ju såklart min mans kön men tycker inte de e snyggt för det..ville bara säga de!
    Fast nu var ju faktiskt trådens ämne hur en snygg mus skall se ut
  • Anonym (hehe)

Min underbara man svara så här när jag fråga han på msn....

"som din typ... du vet ju hur jag är... "klämmer" på dig"

Det va ett bra svar tyckte jag

• Anonym (varför?)

Hur kan man reta sig på att det finns åsikter om könets utseende? Klart man har åsikter om det precis som kring allt annat. Det är väl verkligen inte någon som tror att utseendet är det viktigaste?

Om jag tycker att ett snyggare med rakad bikinilinje så är väl inte det konstigare än att min sambo tycker att jag är snyggare utan helskägg? Vad jag sedan tycker om _personen_ är ju en helt annan fråga.

• Anonym (man)
    wampen59 skrev 2007-09-11 10:04:42 följande:
    Anonym (man) skrev 2007-09-11 09:43:08 följande: Ja ni, insinuationerna om pedofili haglar som vanligt. Det är inte genom könets eventuella hårbeväxt som jag avgör om det är en kvinna eller en flicka. Kanske skulle ni fundera lite mer över er egen referensram om det är så ni tänker.Hmm,...har inte nuddat vid den tanken--ändå tar DU upp den ?Undrar...?
    Fast å andra sidan. I inlägg #11 skrev du:

"Många män vill helst ha helrakat!

Är detta någon inre längtan efter --- jaa vad?"

Vilket ju självfallet inte är något annat än en extremt tunt förklädd anklagelse att män som gillar helrakade musar i själva verket tänder på barn.
  • wampen59
    Anonym (man) skrev 2007-09-11 14:19:19 följande:
    Fast å andra sidan. I inlägg #11 skrev du:"Många män vill helst ha helrakat!Är detta någon inre längtan efter --- jaa vad?"Vilket ju självfallet inte är något annat än en extremt tunt förklädd anklagelse att män som gillar helrakade musar i själva verket tänder på barn.
    Löjligt! Läs igen!
Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?