• Anonym (Kladdkaka)

Hur ser en "fin fitta" ut?

Frågan riktar sig både till män och kvinnor!

Hur ska en fitta se ut?

Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?

Färg, form, läppar? Rakad, orakad?

• Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?
  • spiritsinlove
    Ellah skrev 2007-11-18 21:31:17 följande:
    Jag undrar om det går att göra en fitt-bleking på samma sätt som man kan göra en anal-blekning... Med tanke på hur alla porrfittor ser ut så...
    Haha men gör de inte sådana blekningar med starkt blekmedel, typ sådant man har i håret? Ajajaj...
    - alla stavfel är medvetna -
  • Ellah
    spiritsinlove skrev 2007-11-18 21:34:30 följande:
    Haha men gör de inte sådana blekningar med starkt blekmedel, typ sådant man har i håret? Ajajaj...
    Ingen aning, men det ska visst gå att bleka analen i alla fall, då borde man ju kunna bleka fittan lite fräschare ljusrosa eller något...
  • spiritsinlove
    Ellah skrev 2007-11-18 21:36:26 följande:
    Ingen aning, men det ska visst gå att bleka analen i alla fall, då borde man ju kunna bleka fittan lite fräschare ljusrosa eller något...
    Ja gud va skönt det måste vara hehe
    - alla stavfel är medvetna -
  • Anonym

Jag använder gilettes hyvlar de nya fräcka för män oranga, rakar varje dag och aldrig minsta problem
    Anonym (ovan) skrev 2007-11-18 21:22:15 följande:

aldrig i livet att jag vaxar. gjorde det en gång och aldrig mer. var svälld en evighet och det gjorde ju sjukt ont...annat metod?
  • Anonym (efterbarn)

Ja, bleka den, det känns ju motiverat...inte! Hu vad hemskt!

• Tramsbyttan

haha.. tänk och bara komma till "läkaren" (eller personen i fråga som utför själva blekningen) och säga att man vill bleka rövhålet lixom.. och sen ligga där och streta.. hur vet man att man är nöjd lixom? :D

• Anonym (lilla jag)

Asså ärligt så hadde inte jag sån koll på hur fittan såg ut.
    Brukar ju inte sitta med en spegel och prata med den precis...
    Men så fick jag och sambon för sej att skicka små filmsnuttar t varandra då då han sov i lastbilen...
    Så nu vet jag i alla fall hur den ser ut men en gurka

• Fast rättstavat

Jag har inte alls mycket att säga vad som är en fin och ful "fitta" men jag anser att oavsett vad så ska den vara välvårdad, alltså rakad. Det ser mycket trevligare ut, en del tycker kanske om hår men jag pratar nog för många människor när jag säger att könshår finns där för att rakas bort!

Välvårdat betyder naturligtvis inte att de tmåste vara helt kalt, så länge man har tex. en sträng sparad ovanför. Så länge det inte ser ut som en djungel, att bara låta det växa ser oattraktivt ut.

• OcinO

Em som är riktigt len och mycket våt samt lagom tight! *stön*

• Jan H

Vilken fråga... Har någon råkat ut för att den ni skulle haft sex med sagt -Herregud hur ser du ut, dragit upp trosorna och gått.

Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?