• Anonym (Kladdkaka)

Hur ser en "fin fitta" ut?

Frågan riktar sig både till män och kvinnor!

Hur ska en fitta se ut?

Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?

Färg, form, läppar? Rakad, orakad?

• Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?
  • Anonym (Flata)

För mig spelar det absolut ingen roll. Så länge det är rent och frächt och rakat så är jag nöjd! Tycker också det är riktigt porrigt med piercing i kappan, det har jag :P

• Anonym (Fredag)

Gillar min också. Lagom bulligt venusberg, inre blygdläppar som inte hänger utanför de yttre (skymtar bara fram lite). Fin rosa färg. Fin liten rosa knapp. Snygg friserad, dvs en liten sträng hår finns kvar på venusberget. Ren och slickvänlig.

• crazyman
    älskar denna typen av trådar...

fittor ska vara små, inga uthängande blygdläppar... helrakade och välformade muhaha
  • crazyman

Det är riktig fitta det

flugsvamp skrev 2007-09-11 19:45:00 följande:
    den är typ helt perfekt ( Ibland -för det mesta tror jag utan hår)& inga hängiga blygdläppar det  är sådant jag sett i de flesta p-filmer jag sett.. men det är säkert olika har hört att en del tvingas göra fitt operationer för att få vara emd  ivissa av dessa p-filmer.. fan vad sjukt..
    Jag före drar utan hår , sen skiter jag i hur det ser ut!
  • Valkyriah
    crazyman skrev 2007-11-09 18:21:17 följande:
    älskar denna typen av trådar... fittor ska vara små, inga uthängande blygdläppar... helrakade och välformade muhaha
    Har du sett min fitta ?
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Anonym (minni)
    Yrslan skrev 2007-09-11 14:55:07 följande:
    Som min så klart, för det säger min man...Allvarligt talat, förstår mig inte på dessa trådar som handlar om hur ens könsorgan ska se ut eller vara. Det är förhoppningsvis så att den man lever med älskar en för den man är, inte tuttarna eller någonting annat vilket gör att man blir fin i betraktarens ögon. Om man inte älskar sig själv så kan ingen annan älska en heller, så länge man sparkar på sig själv så kommer man låta andra göra det också och inte uppskatta riktig kärlek. När jag var yngre var jag helhispig om jag vägde 1gr över 52 kg, är 164cm lång, nu är jag glad så länge vågen håller sig under tre siffrigt;-D Tuttarna hänger, bristningar över hela magen, alla extra kilon sitter liksom på mitten men jag ÄLSKAR min kropp. Den har gett mig så mycket glädje, härlig njutning och sex underbara barn.
    fast du måste ju inte besöka tråden?!
  • Anonym (minni)
    Valkyriah skrev 2007-09-11 14:55:41 följande:
    Fast måste ett rakat kön innebära en inre längtan??kan det inte bara vara en smaksak som med allt annat?
    kunde inte sagt d bättre själv
  • crazyman

nä, men skulle gärna vilja

Valkyriah skrev 2007-11-09 18:22:52 följande:
    Har du sett min fitta ?
  • Valkyriah
    crazyman skrev 2007-11-09 19:25:01 följande:
    nä, men skulle gärna vilja
    Jag vräsar fitta varje söndag kl 14.00 utanför kyrkan!!
    Missa inte det
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • crazyman

Vilken kyrka??

Valkyriah skrev 2007-11-09 20:34:59 följande:
    Jag vräsar fitta varje söndag kl 14.00 utanför kyrkan!!Missa inte det
Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?