Hur ser en "fin fitta" ut?
Frågan riktar sig både till män och kvinnor!
Hur ska en fitta se ut?
Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?
Färg, form, läppar? Rakad, orakad?
Frågan riktar sig både till män och kvinnor!
Hur ska en fitta se ut?
Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?
Färg, form, läppar? Rakad, orakad?
Ligger i betraktarens ögon.. Sen får jag nog säga min flickväns..
Så länge den är slät, dvs helt slätrakad.. Najs
Inte för stor och slabbig, små blygdläppar och rakad
Min sambo har en fin bullfitta , den är välansad och vacker att både se och smeka...
Skulle vilja att hon raka sig helt nån gång , men vill hon inte så vill hon inte...
Anonym (lövmapussy) skrev 2007-11-18 18:33:23 följande:
bara en fråga till er som är helrakade?
jag har försöjt att göra så, men då jag skall raka stubben efter 2-3 dagar så gör det så sjukt ont och ibland blöder det, hur får å gör ni så dom blir fina å släta?? :s
aldrig i livet att jag vaxar. gjorde det en gång och aldrig mer. var svälld en evighet och det gjorde ju sjukt ont...
annat metod?
Jag tycke min var jättefin innan jag fick barn, lite mer rosa och perfekta blygdläppar, såg prydlig ut, liksom. Men efter ändrade den färg till mörkare, blev märkt av förlossningen och till och med blygdläpparna ändrade form. JAg skulle nog säga att den är fulare nu, eller annorlunda iallafall. Skulle hellre se ut som innan där nere. Men det är inte jordens viktigaste problem, direkt. Den fungerar...
!
Jag undrar om det går att göra en fitt-bleking på samma sätt som man kan göra en anal-blekning... ![]()
Med tanke på hur alla porrfittor ser ut så...
Annonym ovan:
Om du måste raka igen när du har kort stubb så är ett tips att använd helt nytt blad, raka medhårs först ett drag sen det sista rakar du mothårs som vanligt. Efteråt så rolla lite deo över (vanlig utan alkohol) så slipper du plitor oxå! ;)
(förlåt för detta OT-inlägg)