• Anonym (Kladdkaka)

Hur ser en "fin fitta" ut?

Frågan riktar sig både till män och kvinnor!

Hur ska en fitta se ut?

Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?

Färg, form, läppar? Rakad, orakad?

• Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?
  • Valkyriah
    crazyman skrev 2007-11-09 20:44:55 följande:
    Vilken kyrka??
    Men lite får du ju jobba för att få se fitta
    Du får gissa haha
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Anonym (Flata)

Detta var ju faktiskt en tråd om hur en fin fitta ser ut rent objektivt. Handlar inte om att "om man älskar nån" utan helt enkelt en utseendemässigt fin fitta!

• snarf

En "fin fitta" ska ha 4 läppar, en klitoris och vara våt vid stimulans :)

Alla fittor är fina, dom ser bara olika ut.

• Mori

Ni som tycker att det är fasansfullt att vissa killar tycker att vissa "drag" hos en fitta är finare än andra, vad är det som är så upprörande med det. Jag tycker att manliga könsorgan kan vara fina och fula. Det är väl inte så konstigt! Men jag skulle inte rata mitt livs kärlek för att han hade för lång förhud eller vad det nu kan vara, och jag tror inte att grabbarna med ösnkemål på fittor skulle tacka nej till kärlek pga det!

• Anonym (Rabbit)

Håller med fullt ut!!!

Mori skrev 2007-11-09 22:01:03 följande:
    Ni som tycker att det är fasansfullt att vissa killar tycker att vissa "drag" hos en fitta är finare än andra, vad är det som är så upprörande med det. Jag tycker att manliga könsorgan kan vara fina och fula. Det är väl inte så konstigt! Men jag skulle inte rata mitt livs kärlek för att han hade för lång förhud eller vad det nu kan vara, och jag tror inte att grabbarna med ösnkemål på fittor skulle tacka nej till kärlek pga det!
  • Anonym (Klok?)

Skönheten ligger i betraktarens ögon?

• Anonym (kvinna)

En fin fitta ser ut exakt som min ha ha.... den e så fin så.....

• Anonym

Som i filmerna..,oftast. Skulle själv inte vinna Miss pussy Universe direkt.. , fast min duger ändå.

• Anonym (lövmapussy)

Jag älskar min. Den är alldeles perfekt. Rosa, renrakad, lagom stora blygdläppar o luktar gott!

jag älskar o bli slickad!

Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?