• Anonym (Kladdkaka)

Hur ser en "fin fitta" ut?

Frågan riktar sig både till män och kvinnor!

Hur ska en fitta se ut?

Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?

Färg, form, läppar? Rakad, orakad?

• Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?
  • Valkyriah
    wampen59 skrev 2007-09-11 10:04:42 följande:
    Hmm,...har inte nuddat vid den tanken--ändå tar DU upp den ?Undrar...?
    Antar att Anonym (man) syftade på att några i tråden inte förknippar ett rakat kön med en vuxen kvinna.
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Anonym (MannenZ)

Helrakade/vaxade möss är snygga att se på och sexiga att slicka (man slipper ryamatta mellan tänderna).
    Har INGET med pedofili att göra *grrr*

• Anonym (man)
    Valkyriah skrev 2007-09-11 10:09:48 följande:
    Antar att Anonym (man) syftade på att några i tråden inte förknippar ett rakat kön med en vuxen kvinna.
    Just så.
  • Anonym (Kille)

Jag tycker inte det ska vara rakat!! Påminner mig om ett barn. Men det är min åsikt.

Dock gillar jag inte hängsnde läppar.

• Anonym (Kille)

Jag är nog rätt nöjd bara den sitter på en kvinna jag är atraherad av

Sen struntar jag nog i färg, form och storlek

• Anonym (hehe)
    Anonym (Kille) skrev 2007-09-11 11:16:25 följande:
    Jag är nog rätt nöjd bara den sitter på en kvinna jag är atraherad av Sen struntar jag nog i färg, form och storlek
    Du lät som en bra kille!!!! Skrattande (sånt gillar vi tjejer o höra.. el iaf jag)
  • Anonym (kvinna)

Ja herregud ja trodde inte utseendet spelade så stor roll bara man e REN.... ja menar kommer ni hem med en tjej å tittar ner under trosorna å säger HERREGUD de inre blygläpparna sysn för mycket detta går inte??? HJÄLP säger ja bara.... finns attraktionen å lusten kvittar väl resten bara man e fräsch eller??? Fan nu vågar man nog inte visa musen för nån är ja rädd tänk om den inte duger,,,,,

• Anonym (kvinna)

Anonym (kvinna) skrev 2007-09-11 12:07:02 följande:

Ja herregud ja trodde inte utseendet spelade så stor roll bara man e REN.... ja menar kommer ni hem med en tjej å tittar ner under trosorna å säger HERREGUD de inre blygläpparna sysn för mycket detta går inte??? HJÄLP säger ja bara.... finns attraktionen å lusten kvittar väl resten bara man e fräsch eller??? Fan nu vågar man nog inte visa musen för nån är ja rädd tänk om den inte duger,,,,,
    Jag skiter fullständigt i om männen gillar mitt kön eller inte. Jag skulle aldrig raka mig helt eftersom jag tycker det är skitfult och opraktiskt. Om en man inte vill ha mig pga könet är fel så är det inte något problem för mig precis..
  • Anonym (Dude)

Anonym (kvinna) skrev 2007-09-11 12:07:02 följande:

Så vad du menar är att inga kvinnor har preferenser vad gäller utseende och storlek på batongen? Bara för att man har preferenser så betyder det inte att allt annat är diskvalificerat.
  • Anonym

usch, jag har haft komplex för mitt kön hela livet typ.. har större klitoris än många andra jag har sett. och så får man höra att killar inte gillar sånt. kommer nog aldrig komma över det komplexet.

Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?