Hur ser en "fin fitta" ut?
Frågan riktar sig både till män och kvinnor!
Hur ska en fitta se ut?
Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?
Färg, form, läppar? Rakad, orakad?
Frågan riktar sig både till män och kvinnor!
Hur ska en fitta se ut?
Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?
Färg, form, läppar? Rakad, orakad?
den är typ helt perfekt ( Ibland -för det mesta tror jag utan hår)
& inga hängiga blygdläppar det är sådant jag sett i de flesta p-filmer jag sett.. men det är säkert olika har hört att en del tvingas göra fitt operationer för att få vara emd ivissa av dessa p-filmer.. fan vad sjukt..
Jag före drar utan hår , sen skiter jag i hur det ser ut!
Kan tycka intimpiercing är sexigt, men det är jag det. *rodnar*
Den ska vara ren.
Det ska ha hår på sig.
Den ska tycka om och bli slickad.
Då är alla fina och sexiga.
Den ska vara rakad, inga inre blygdläppar som hänger ut, gärna en piercing i klitoriskappan. Detta är om jag fär designa den själv annars gillar jag dom som dom är, precis som med kukar!
jag tycker min fitta är fantastiskt fin. alltid renrakad överallt förutom precis ovanför. mina inre blygdisar sticker ut lite lite. jag tycker den ser.. inbjudande och mysig ut. I like it! hade jag varit kille hade jag älskat min fitta! =))
en fin fitta är... ren! dvs tvättad å fräsch! så äre med det :)
Jag har oxå komplex över mitt kön. Har nästan inga inre blygdläppar..syns knappt alls! Och mina yttre blygdläppar är stora och hänger lite (cameltoe)
När man bresar så syns inte "det inre". När jag blir slickad så måste jag hålla isär dom..
gå in på ratemypussy.com (tror det är com)
Å varför går en peircad fitta fetbort??? Ja har en i klitoriskappan å ja tycker de e fint.... glittrar lite extra ju ha ha....