• Anonym (Kladdkaka)

Hur ser en "fin fitta" ut?

Frågan riktar sig både till män och kvinnor!

Hur ska en fitta se ut?

Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?

Färg, form, läppar? Rakad, orakad?

• Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?
  • Anonym (djungel)

Ja storleken! Haha!

Men seriöst, ni som håller på och snacka om att ni rakar er för er skull hit och dit. Bullshit!! Ni gör det endast för att idealet är så idag, hade det aldrigt varit "inne" med rakat så hade ni haft era bushar där, precis som jag. Men jag är stark nog att motså idealet. Och det är jag jävligt stolt över!

Håret är där för en anledning tjejer! Och killar!

• Charlie Bravo

Anonym (djungel) skrev 2007-11-19 15:29:11 följande:

Håller med. Min kille avgudar också min håriga härliga fitta.De som gillar rakat kan ju jämföra sig med barnungar. Och tänder man på det borde man kanke tänka över sin sexuella läggning!!
    Så att tycka om en rakad fitta är detsamma som att tända på barn menar du? Vissa kanske tycker att det är sexigt att se vad det är man stoppar in kådden i. Om det är för mycket hår i vägen så försvinner den visuella delen av upplevelsen, och vi män tänder ju på det vi ser. Därav vårt behov av internetporr och canal + efter kl 24.00 på lördagnätterna
  • Anonym (man)

Anonym (Djungel): Ja, var du stolt om du känner för det och låt andra tjejer som vill raka sig fullständigt göra det!

• Anonym (djungel)

Vaddå se vart man stoppar kuken? Klart som fan man ser. eller din är så liten så det knappt syns?

• Anonym (skönare)

Jag har varit både rakad och haft hår i perioder. Jag rakar mig för att sexet är skönare då. Idealet skiter jag väl i, jag vill ha det skönt när jag knullar!

• Charlie Bravo

Anonym (djungel) skrev 2007-11-19 15:38:33 följande:

Vaddå se vart man stoppar kuken? Klart som fan man ser. eller din är så liten så det knappt syns?
    Om du syftar på mitt inlägg så är det väl inte så klart att man ser själva målet om det är en jäkla snårskog i vägen. Man vill ju inte börja sexandet med att behöva använda lien.
  • Anonym (djungel)

Ehhrmm håret sitter inte i fittan utan på läpparna. När din kuk är inne så delas ju läpparna och sitter likosm runt om, då ser man ju vart man har kuken och man ser fittan.

Vaddå sexet skönare? Snälla förklara vad som är skönare med sexet när man är rakad?? Allt kliande och de sexiga röda prickarna. Ohh ja vad det blir sexigt!

• Valkyriah
    Anonym (djungel) skrev 2007-11-19 15:34:56 följande:
    Ja storleken! Haha!Men seriöst, ni som håller på och snacka om att ni rakar er för er skull hit och dit. Bullshit!! Ni gör det endast för att idealet är så idag, hade det aldrigt varit "inne" med rakat så hade ni haft era bushar där, precis som jag. Men jag är stark nog att motså idealet. Och det är jag jävligt stolt över!Håret är där för en anledning tjejer! Och killar!
    Antar att du låg och sov på sexualundervisningen i skolan

Får jag fråga om du rakar benen,armhålorna,noppar ögonbrynen,rakar din man sig i ansiktet?Som sagt håret är ju där av en viss anledning,men för den sakens skull MÅSTE man ju inte behålla det.Är väl jättebra att du trivs med ditt underliv så som du valt att det ska se ut.

Själv började jag raka mig av nyfikenhet när jag var runt 13-14,var väl mest som en kul grej,men fortsatte då jag tyckte det var bekvämt och fint,sen när jag fick ett sexliv upptäckte jag en annan fördel-Sexet känns bättre utan hår hehe.
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Anonym (skönare)

djungel, det är bara skönare, närmare varandra och utan en massa hår i vägen. Även när jag har kort hår tycker jag att det är skönare utan. Jag ifrågasätter inte hur du känner så var snäll och ifrågasätt inte mig!

• Anonym (*fegar ur*)
    Anonym (djungel) skrev 2007-11-19 15:34:56 följande:
    Ja storleken! Haha!Men seriöst, ni som håller på och snacka om att ni rakar er för er skull hit och dit. Bullshit!! Ni gör det endast för att idealet är så idag, hade det aldrigt varit "inne" med rakat så hade ni haft era bushar där, precis som jag. Men jag är stark nog att motså idealet. Och det är jag jävligt stolt över!Håret är där för en anledning tjejer! Och killar!
    Jag rakar mig för att det är skönare när jag onanerar!
    Sen är det ju skönare vid andra aktiviteter oxå och det är ju en bonus
    Men det finns inget skönare än polera lingonet när jag är precis nyrakad och slät!

På kullen får det dock växa ganska fritt - Där blir det bara skavigt med stubb å sånt...
Svar på tråden Hur ser en "fin fitta" ut?