Hur ser en "fin fitta" ut?
Frågan riktar sig både till män och kvinnor!
Hur ska en fitta se ut? 
Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?
Färg, form, läppar? Rakad, orakad?

Frågan riktar sig både till män och kvinnor!
Hur ska en fitta se ut? 
Kan en fitta vara ful, och hurdå isåfall?
Färg, form, läppar? Rakad, orakad?

Ja storleken! Haha!
Men seriöst, ni som håller på och snacka om att ni rakar er för er skull hit och dit. Bullshit!! Ni gör det endast för att idealet är så idag, hade det aldrigt varit "inne" med rakat så hade ni haft era bushar där, precis som jag. Men jag är stark nog att motså idealet. Och det är jag jävligt stolt över!
Håret är där för en anledning tjejer! Och killar!

Anonym (djungel) skrev 2007-11-19 15:29:11 följande:

Anonym (Djungel): Ja, var du stolt om du känner för det och låt andra tjejer som vill raka sig fullständigt göra det!   

Vaddå se vart man stoppar kuken? Klart som fan man ser. eller din är så liten så det knappt syns?

Jag har varit både rakad och haft hår i perioder. Jag rakar mig för att sexet är skönare då. Idealet skiter jag väl i, jag vill ha det skönt när jag knullar!

Anonym (djungel) skrev 2007-11-19 15:38:33 följande:

Ehhrmm håret sitter inte i fittan utan på läpparna. När din kuk är inne så delas ju läpparna och sitter likosm runt om, då ser man ju vart man har kuken och man ser fittan.
Vaddå sexet skönare? Snälla förklara vad som är skönare med sexet när man är rakad?? Allt kliande och de sexiga röda prickarna. Ohh ja vad det blir sexigt!

djungel, det är bara skönare, närmare varandra och utan en massa hår i vägen. Även när jag har kort hår tycker jag att det är skönare utan. Jag ifrågasätter inte hur du känner så var snäll och ifrågasätt inte mig!