• HeddaBigBum

Go Fika

Här håller Go-Fika-gänget till!

Det hela började med en ljuvlig liten tjej i november 2004. Några månader senare hade skaran fyllts på med 4 supersöta flickor till och 2 minst lika gulliga pojkar!

Men vi var inte nöjda där! Oh no! Här produceras småsyskon på löpande band!
    Hittills har 5 bakats klart och den på jäsning kanske tittar ut på vår årliga Halloween-fest
    Förvånad?
    Trick or treat!!!
    ... och fler lär det bli... planerade eller inte!! Räcka ut tungan
    Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Svar på tråden Go Fika
  • Maria från Bahia

Nu är det jag som vill ha en SNABB omröstning. Stall eller hemma bild?
    Måste fixa dem idag.......

• hejlis

*harkel, harkel* tja....jag röstar nog på stallbilden ja´!

• Maria från Bahia

Av mästerfotografen

Jo tar man den andra blir det ju lite mer redigering
  • HeddaBigBum

jo, jag håller nog med... den i stallet är mer julig tycker jag!

• hejlis

Tog också x antal kort...mer eller mindre bra hehe...Har lagt upp den gruppbild som blev bäst, ett på Luke och Agaton som blev gulligt ( OCH blev hyffsat skarpt OCKSÅ! ) och tre som blev bra på Hanna och Oskar.

• Fragglerock

Nu har jag lagt ut lite bilder. Av någon anledning vägrar de vända på sig just i dag så ni får väl helt enkelt vända på datorn!

Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • Fragglerock

Ja, för er som inte redan vet så fick jag det där jobbet som jag pratade om tidigare.  Fick reda på det redan i fredags, men jag tror inte att det landat riktigt förrens nu. Fick reda på genom kollegor som jobbar på Hall en annan kille trodde han skulle få tjänsten och  den var vikt för honom. Så han hade blivit lite sur när en snärta från en E-anstalt hade kommit och "snott hans jobb". Så jag får väl hoppas att jag inte möts av en lunchmobb när jag kommer dit!

Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • HeddaBigBum
    Fragglerock skrev 2007-12-05 15:27:36 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article1396822.abMin nya arbetsplats... *hehe*
    Tacka vet jag mina gullepluttar i rullstolar som matas genom en knapp på magen...
  • hejlis

Grattis till jobbet!!! Jo, jag läste artikeln på texttv:n idag, och tänkte då på dig Attans tur att du ska börja där! Nu får du åka dit och styra upp lite !!! På dom bara

Svar på tråden Go Fika