• HeddaBigBum

Go Fika

Här håller Go-Fika-gänget till!

Det hela började med en ljuvlig liten tjej i november 2004. Några månader senare hade skaran fyllts på med 4 supersöta flickor till och 2 minst lika gulliga pojkar!

Men vi var inte nöjda där! Oh no! Här produceras småsyskon på löpande band!
    Hittills har 5 bakats klart och den på jäsning kanske tittar ut på vår årliga Halloween-fest
    Förvånad?
    Trick or treat!!!
    ... och fler lär det bli... planerade eller inte!! Räcka ut tungan
    Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Svar på tråden Go Fika
  • Maria från Bahia

Mia: I love MOLO!! Äger inget själv men har sett på en kompis kläder. Hon som shoppar massor av Meandi från mig

Har ni förresten kollat in rean på Meandi? Julkalender med nya plagg som ramlar in på rean v

• Maria från Bahia

Mia: I love MOLO!! Äger inget själv men har sett på en kompis kläder. Hon som shoppar massor av Meandi.

Har ni förresten kollat in rean på Meandi? Julkalender med nya plagg som ramlar in på rean varje dag. Så om det var något ni gillade men ni tyckte var dyrt så titta in på hemsidan!!

Är inte så synlig här nu men beror på att jag typ jobbar dygnet runt.....
    Läser ibland men orkar inte skriva

• HeddaBigBum

Gav mig på ett försök med Lucia-kronan och tomtenissen bredvid, eftersom det inte blir något firande hos Eivor för oss... Men... ja, vad säger man. Dotera mi ville INTE ha någon knäpp krona på huvudet!

• Maria från Bahia

Hihi, själv har jag inte fått igång Naomis krona. Hinner inte till affären att köpa nya ljus och dessutom är bilen paj så det gör inte saken lättare. Troy har återigen feber! Suck!

• hejlis

Kolla in pepparkaksmössan...visst e den ball??!!!

• HeddaBigBum

Maria:
    Precis lagom nu till julstressen, eller hur?

Luke och Alexis har fått vara hemma idag, eftersom jag tyckte de var sådär träligt snoriga och mosiga. Humöret var det inget fel på, men varje gång de nös kom en halv lite snor ut... Nu har Luke feber (bara 38,3), men jag hoppas han blir feberfri tills på torsdag, så han får vara tomte med alla de andra barnen på dagis.

På förmiddagen var vi på bvc och Alexis fick sin 18-mån-spruta. Det gick super med lite mutor (torkade jordgubbar = favoriten). Nu väger hon 10,4kg och är 78cm lång. Mindre än Luke var i den åldern, vilket är mystisk synvilla om ni frågar mig...

• HeddaBigBum

Åh vad söta, Mia!!!

• hejlis

Maria: Går bilrep. på garantin fortfarande? Eller det kanske
    är det "gamla" felet som säljaren skulle bekosta? Hoppas på det iaf, så ni slipper det...
    Hanna har inte feber, men tyckte att hon var lite nere till och ifrån både igår och idag. Men nu på kvällen har allt varit bra. Så jag hoppas det inte blir ngt av det.

Hanna ska få sin 18-månadersspruta nästa vecka...hon fick aldrig den när hon var 1,5 pga att hon visade lite reaktioner på ägg, och just den sprutan innehåller tydligen det, ja, inte ägg kanske, men äggprotein eller nå´t! Men nu har hon inga problem med ägg längre så nu är det dags....muntert värre lär det bli!!! Vi har köpt en fin docka att ge som tröst efteråt.

• Maria från Bahia

Alltså inget firman står för. Våran ena broms blev ju skadad och en kille genom jobbet fixade. Han sa att oket nog skulle gå inom ett år ,men nu är det tvärkört. Det bara ryker när man kör. Har fått köpa delar men hjälp genom jobbet men mecken har rygskott. Annars sulle det varit fixat. Som tur är åker min chef på semester på torsdag och då får jag hennes bil i 4 veckor så behöver inte känna mig stressad......

Troy har varit dålig i hög feber ett par dagar. Han har varit mkt sjuk nu. Ingen höjdarinkomst för Mark i januari.....
    Tur att jag jobbar heltid nu!!

Svar på tråden Go Fika