• HeddaBigBum

Go Fika

Här håller Go-Fika-gänget till!

Det hela började med en ljuvlig liten tjej i november 2004. Några månader senare hade skaran fyllts på med 4 supersöta flickor till och 2 minst lika gulliga pojkar!

Men vi var inte nöjda där! Oh no! Här produceras småsyskon på löpande band!
    Hittills har 5 bakats klart och den på jäsning kanske tittar ut på vår årliga Halloween-fest
    Förvånad?
    Trick or treat!!!
    ... och fler lär det bli... planerade eller inte!! Räcka ut tungan
    Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Svar på tråden Go Fika
  • Maria från Bahia

Nu på tal om tomtar....blir det någon bild i stallet i år?
    Vi är ju alltid lite stressade för att få iväg dem till USA i sånär ok tid.....

Annars så fixar vi bilderna hemma

• HeddaBigBum

Jag hade tänkt ta kort på ungarna i snön förra helgen, men hann liksom inte. Det började ju smälta och snön blev prickig (av droppar från träd, etc) och inte alls sådär fin som nysnö är...

Luke pratar mer och mer som värsta stockholmaren (konstigt, eller hur? ). Idag sa han:
    Mamma, imorgon ska Ida komma till mig och då ska vi KEKA (käka alltså ) tårta.

• hejlis

Usch..läste att ni varit/är magsjuka Maria. fy....vad jobbigt! Hoppas ni ärpiggare nu. Stod på anslagstavlan på Hannas dagis i torsdags att de haft ett fall i veckan...hoppas vi klarar oss! När Hanna var liten/mindre så var R. och jag magsjuka samtidigt...ingen höjdare! Vi låg helt utslagna i två dagar.

Jag tänkte ta kort i stallet! Maria, och om det är någon/några andra som vill följa med så får ni det gärna Tänkte ta det på dagtid i år (läs: då det är ljust) så blir det lite, lite ljusare inne i stallet och då lite bättre bilder. I stora boxen där vi fotat förut är det dessutom halm ( ni vet...det är de där gula stråna som hästarna sover på ) i år, så det blir lite "mysigare" bilder. Måste väl nästan bli nu till helgen eller helgen efter det?

• hejlis

Har nog (nästan...kanske) bestämt vad Oskar ska heta mer än Carl + Oskar. Blir nog Konrad. Vill ha ett namn från min morfars sida. Och det hetta hans pappa och farfar. Finns Leonard (som jag gillar) i släkten också, men det är lite "längre bort" i släktledet. Morfar själv hette Gösta + Roland, men det klingar liksom inte bara...Så, låter inte det lite tufft? Carl Oskar Konrad

• HeddaBigBum

Stentufft!

• HeddaBigBum

Ska ni till Eivor imorgon Mia?

• Maria från Bahia

Helgen låter bra för min del. Stressigt kan det var apå lördag men om skapligt går det bra. Ska på julmiddag på kvällen. Söndagen lär ju vara seg men fungerar nog

• HeddaBigBum

Vi ska på fest lördag den 2:a, men det är mitt på dagen... jag tror det började klockan 13... Det blir liksom inte tid för någonting annat, varken före eller efter.

söndag är helt öppet...

• HeddaBigBum

ok... nu ljög jag ser jag... den 2:a är en söndag... alltså är vi helt öppna lördag...

• hejlis

Lördag fm. då? 10-tiden? Eller är det för tidigt? 10.30?

Svar på tråden Go Fika