• HeddaBigBum

Go Fika

Här håller Go-Fika-gänget till!

Det hela började med en ljuvlig liten tjej i november 2004. Några månader senare hade skaran fyllts på med 4 supersöta flickor till och 2 minst lika gulliga pojkar!

Men vi var inte nöjda där! Oh no! Här produceras småsyskon på löpande band!
    Hittills har 5 bakats klart och den på jäsning kanske tittar ut på vår årliga Halloween-fest
    Förvånad?
    Trick or treat!!!
    ... och fler lär det bli... planerade eller inte!! Räcka ut tungan
    Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Svar på tråden Go Fika
  • Maria från Bahia

Åh vad bra, hittar säkert ingen som matchar, hans dräkt är lite speciell, typ velour, men jag blir glad bara det finns en luva

• HeddaBigBum

ok... vi (läs mamma Hedda) har precis vaknat... nu slänger vi i oss frukost typ. Jag hinner inte duscha, så håller på avstånd. *hehe*

• Maria från Bahia

Oj så det blev, Troy slocknade i bilen innan vi kom ut på vägen från stallet, Naomi vågade ju tillslut kissa i boxen, men det var ju tyvärr efter. Ursäkta att vi stressade iväg
    Några bra bilder, nej, hoppas ni fick ihop något, men annars blir det nya här hemma

Nu stress inför julmiddagen, packa barnvaktsväska etc...

• HeddaBigBum

Ja vår stjärna vägrade ju totalt...
    Nu invaderar jag tråden med ett gäng dåliga bilder då'ra... *suck*

• HeddaBigBum

Vi tog några snabba bilder nu när Alexis vilat, osv. Vilken tycker ni vi ska välja? Eller göra om igen? Räcka ut tungan Hela fotostunden måste liksom bli klart på MAX 1 minut (precis som med Halloweenbilderna), annars kan man lika gärna skita i det och prova igen någon annan dag... The attention span is really that short for our kids...

• hejlis

2:a bilden uppifrån tycket jag blev bäst!

• Maria från Bahia

Åååh så fin bild på Hanna med bror!!!!

Tack Mia, du fick bilden på mina barn jag inte fick!!

Lyckades hemma men då utan någon planering och en tråkig baksida... Tur att någon lyckades

Jag håller nog på samma bild som Mia på Luke och Alexis.....

• Maria från Bahia

Den tredje bilden är fin också!!

Nu har jag lagt Mias bild i galleriet. Jag ska lägga in den jag tog hemma men den är kvar i kameran och vi ska snart gå....

• Fragglerock

Nummer 2 uppifrån gillade jag bäst!

Själv tog man ju exakt 99 bilder och knappt 4 blev ens halvbra! Jag tror att vår kamera inte gillat motljus så mycket.
    Ska försöka lägga upp de som blev någotsånär sen när Agaton somnat!

IKEA var värsta pärsen. Fy faen va folk! Å sen så finns ALLT, utom stommen till garderoben. *suck* Så vi åker naturligtvis på att åka dit igen! Blä!

Oh no... do you think I was born tomorrow?!? ~Junior Gorg~
  • HeddaBigBum

ok 2!
    Jag tyckte nog också den var bäst... det såg ut som om de var där och smög omkring och säger "shh".

Grattis till Oskars första namnsdag förresten!

Svar på tråden Go Fika