• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Fru HH

Jag tänkte oxå tjuvtesta i morgon BIM -5 med Mirres tidiga som "bebis igen" pratade om. Så i morgon blir det spännande oxå Väntar på att MomOfSweden ska komma in o rapportera + nu *hoppas* Jag drömde om gravtest i natt, minns inte alla detaljer riktigt men det var svagt svagt streck som skulle tolkas iaf *asg* Nu frulle här

När kommer tvåan???
  • goshheidi

Urk. Jag drömde om att mitt ex plötsligt dök upp och överraskade mig i drömmen. Inte alls roligt!! Varför drömmer man om sitt ex?!? han rent utav äcklar mig. Det var så skönt att vakna och märka att det bara var en dröm!

• MomOfSweden

hej tjejer det blev "inte gravid" på testet & idag e det bim-3 för mig .
    Men jag får tänka posetivt för när jag va gravid sist visade det neg på bim-3 men posetivt på bim .
    Jag hoppas verkligen att det blir så denna gången oxå .. längtar som tusan.
    E det  nån som ska börja testa i helgen? själv väntar jag till Måndag nu om inte mensen dyker upp.

• Lillkurre

Synd att det inte visade nåt idag MomOfSweden. Men hoppas det är som din förra graviditet.

FruHH!! Vi får höra av oss imorgonbitti. Fan ja tror det är kört för mej. Jag har inge ont i tuttarna men dom är lite (pytte) större. Jag hoppas att mitt lila underliv o mina finnar på ryggen o min mensvärk ger mej ett plus. Ohhhhhh ja har ju en lätt svampinfektion oxå. (Griper efter varje halmstrå).

• skrutt snutt

Hej allesammans! finns det plats för en till??
    Är helt ny på det här så finns det någon som kan lägga in mig i listorna?? Har BIM den 28/10....
    Kul att läsa att det är fler som längtar lika mycket som jag efter ett stort + !!

• skrutt snutt

Hej allesammans! finns det plats för en till??
    Är helt ny på det här så finns det någon som kan lägga in mig i listorna?? Har BIM den 28/10....
    Kul att läsa att det är fler som längtar lika mycket som jag efter ett stort + !!

• MomOfSweden

Välkommen skrutt snutt
    lagt in dig på listan!

Symptomlistan
    BEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig definitivt MYCKET tröttare. Lite illamående till och från.

PEPPARKAKAN 06: Äl+6 - började känna lite svag molvärk igår kväll, drag i vänster äggstock(ganska svagt), Har vaknat och haft ont i svanken 2 nätter i rad nu. Är även täppt och nyser mycket.
    Bim-6 /äl+9 : Vaknade tidigt och mådde illa (ungefär som när man inte har ätit något och mår illa), hade ett sug i magen.
    Somnade tillslut om och vaknade sedan några timmar senare av ett helt annat illamående(höll verkligen på att spy),samt att magen inte var riktigt som den skulle. Har knappt kunnat röra mig utan att börja hulka..
    Känns ungefär som en kraftig bakfylla

MOMOFSWEDEN : jag har lite molvärk & styva bröstvårtor men det kan dock va för att mensen ska komma snart , kan få så ibland & illamåendet som dykt upp idag kan ju faktiskt va min magkatarr som e tillbaka. Men om inte så hoppas jag på ett
    hade varit väldigt välkommet

SMYG: munsår och mjäll

FRU HH: ont i vänster äggstock (tror det är äggstocken iaf) och moler eller sticker till i svanken. Nu 1 vecka innan BIM, just inga symptom. Ploppat upp lite finnar...

LILLKURRE: Stickningar o molvärk (är borta nu), större tuttar o hör o häpna; lila underliv (har läst en tråd om det där!) Hehehe! Mensvärk (eller ska ju ha mens eller är ja ba nervös?)

JOOONANNA: Ont i magen... tror visserligen på magkatarr denna månad. Ont i brösten... som alltid innan mens. Trött... är jag alltid. Gråter för ingenting... hmm.. brukar jag också göra men denna gång kanske liiiite värre än vanligt.

MARENGSKI: Molar i ena äggstocken, lite allmän magvärk då och då, lite trött

GOSHHEIDI: (10 dagar kvar till BIM) Känner mig trött. Kände mig lite illamående innan jag steg upp ur sängen. Brösten lite större än vad de brukar vara annars.

MAMMIIIE: ömma bröst och bröstvårtor började kännas av den 15onde, den 18 vaknade jag av onda stramningar nederst vid magen. mens eller gravid? den som väntar....

GREATMOTHER: Snart bara helgen kvar och inga speciella symptom. Hög temperatur. Känner mig varm, det är det enda.

PUMAFOX: Lite molvärk, mer kissnödig

LÄNGTAREFTERSYSKON: Lite molvärk, känns som om livmodern är "tyngre" än vanligt. Ömmar lite i tuttarna, men inte så mycket. Mest om jag springer eller går i trappor

Lillatroll: svampinfektion och lätt illamående som kommer och går.

Lejonsjäl: ÄL+6: somnade till när vi såg film på en föreläsning idag så liite tröttare än vanligt är jag (oops!), ömma bröstvårtor, "trött" i nedre delen av ryggen och lila underliv (!!!)kan som sagt likaväl vara tanten som knackar på dörren, jag vill inte...

Ffiiaa: Lite molvärk o kissar lite oftare än vanligt. Men det e säkert bara inbillning. ÄL+3

BIM-listan
    Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother, MomOfSweden, Jooonanna (8)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Lejonsjäl, Vildhallon (7)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8, lillstrumpa99, Ankeninni (5)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH, yellow (9)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, 79Anna, marengski(9)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre (8)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, längtareftersyskon, Liam och Elliot, Ffiiaa skrutt snutt(10)

Antal som borde bli gravida: 56 x 0,2= 11,2 st

GRAVIDA(0):
  • Lillkurre

Klart det finns plats! Välkommen! Här är det fritt fram att älta o analysera. Hihihi!

• zezziz

Jag skriver in dig, skrutt snutt!!
    Skriver även in mig på symtomlistan.
    Kanske ska vi ha en symtomlista och en BIM-lista i två olika inlägg?

Symptomlistan
    BEBIS IGEN: Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig definitivt MYCKET tröttare. Lite illamående till och från.

PEPPARKAKAN 06: Äl+6 - började känna lite svag molvärk igår kväll, drag i vänster äggstock(ganska svagt), Har vaknat och haft ont i svanken 2 nätter i rad nu. Är även täppt och nyser mycket.
    Bim-6 /äl+9 : Vaknade tidigt och mådde illa (ungefär som när man inte har ätit något och mår illa), hade ett sug i magen.
    Somnade tillslut om och vaknade sedan några timmar senare av ett helt annat illamående(höll verkligen på att spy),samt att magen inte var riktigt som den skulle. Har knappt kunnat röra mig utan att börja hulka..
    Känns ungefär som en kraftig bakfylla

MOMOFSWEDEN : jag har lite molvärk & styva bröstvårtor men det kan dock va för att mensen ska komma snart , kan få så ibland & illamåendet som dykt upp idag kan ju faktiskt va min magkatarr som e tillbaka. Men om inte så hoppas jag på ett
    hade varit väldigt välkommet

SMYG: munsår och mjäll

FRU HH: ont i vänster äggstock (tror det är äggstocken iaf) och moler eller sticker till i svanken. Nu 1 vecka innan BIM, just inga symptom. Ploppat upp lite finnar...

LILLKURRE: Stickningar o molvärk (är borta nu), större tuttar o hör o häpna; lila underliv (har läst en tråd om det där!) Hehehe! Mensvärk (eller ska ju ha mens eller är ja ba nervös?)

JOOONANNA: Ont i magen... tror visserligen på magkatarr denna månad. Ont i brösten... som alltid innan mens. Trött... är jag alltid. Gråter för ingenting... hmm.. brukar jag också göra men denna gång kanske liiiite värre än vanligt.

MARENGSKI: Molar i ena äggstocken, lite allmän magvärk då och då, lite trött

GOSHHEIDI: (10 dagar kvar till BIM) Känner mig trött. Kände mig lite illamående innan jag steg upp ur sängen. Brösten lite större än vad de brukar vara annars.

MAMMIIIE: ömma bröst och bröstvårtor började kännas av den 15onde, den 18 vaknade jag av onda stramningar nederst vid magen. mens eller gravid? den som väntar....

GREATMOTHER: Snart bara helgen kvar och inga speciella symptom. Hög temperatur. Känner mig varm, det är det enda.

PUMAFOX: Lite molvärk, mer kissnödig

LÄNGTAREFTERSYSKON: Lite molvärk, känns som om livmodern är "tyngre" än vanligt. Ömmar lite i tuttarna, men inte så mycket. Mest om jag springer eller går i trappor

Lillatroll: svampinfektion och lätt illamående som kommer och går.

Lejonsjäl: ÄL+6: somnade till när vi såg film på en föreläsning idag så liite tröttare än vanligt är jag (oops!), ömma bröstvårtor, "trött" i nedre delen av ryggen och lila underliv (!!!)kan som sagt likaväl vara tanten som knackar på dörren, jag vill inte...

Ffiiaa: Lite molvärk o kissar lite oftare än vanligt. Men det e säkert bara inbillning. ÄL+3

zezziz: ÄL+6. Ont i brösten och ömma bröstvårtor. Har även molvärk i magen och ont i ryggslutet.
     Hoppas innerligt det är tecken på en ny graviditet.

BIM-listan
    Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother, MomOfSweden, Jooonanna (8)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Lejonsjäl, Vildhallon (7)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8, lillstrumpa99, Ankeninni (5)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH, yellow (9)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, 79Anna, marengski(9)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83, Lillkurre (8)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, längtareftersyskon, Liam och Elliot, Ffiiaa, skrutt snutt (10)

Antal som borde bli gravida: 56 x 0,2= 11,2 st

GRAVIDA(0):
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~