• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • fraggla

Japp det är så dumt att symptomen ska vara så lika det ända man ska göra är nog att invänta mens och inte hänga upp sig på symptom men det gör man ju inte direkt...

kram fraggla

• Fru HH

Jag tror nog i det här fallet att det var bättre förr... Innan internet osv. När man inte visste så mycket Skrattande Hade man ömma bröst innan mens så var det för att det var innan mens o inte kanske ev att man var gravid...

När kommer tvåan???
  • fraggla

Du har så rätt... innan vi plussade i nov förra året så var jag inte ens registrerad här på FL och jag funderade inte nämnvärt på symptom och liknande men nu sitter man här för jämnan haha man kanske skulle gå på FL avvänjning

• Fru HH

Jag blev medlem här på fl efter halva graviditeten med dottern. Förvånad 

Hade ingen aning om nåt, tyckte det var konstigt att mensen inte kom gjorde ett test som var neg, gjorde några till var tredje dag som det stog på paketet  sen 11 dgr efter att jag skulle ha mens fick jag plus... Nu är jag sönderanalyserad redan direkt efter ÄL o tänker blörja testa på BIM -5 snacka om tvär vändning *asg*

När kommer tvåan???
  • fraggla

Ja det där är lustigt... man kanske skulle ta en paus härifrån det kanske är det som behövs hihi...

kram fraggla

• Fru HH

Ibland funderar jag på det, fl paus, men sen o andra sidan så är så skönt att kunna få analysera och dela funderingar tillsammans med er tjejjer

Jag fick just ett SMS från en nära vän, deras 2:a son föddes i morse, allt hade gått bra (planerat snitt) Blev så rörd o lycklig så tårarna bara sprutar här... *gravsymptom* Räcka ut tungan

När kommer tvåan???
  • fraggla

Jaaaa det är gravsymptom det måste det vara ...

Usch nu ska jag snart iväg och jobba kväll sen jobbar man hela helgen men det kanske är bra då får man något annat att göra och tänka på..

kram fraggla

• Fru HH

Fraggla: Åh, jobbigt att jobba kväll. Ha det så bra iaf...

Jag ska ut o shoppa jag Räcka ut tungan Det kan oxå få en på andra tankar *hihi*

När kommer tvåan???
  • fraggla

Fuskigt jag vill oxå shoppa... men men det blir till att jobba..

Ha det så trevligt på shoppingturen

kram fraggla

• JagL8

Hej tjejer! Jag har varit dålig på att skriva i den här tråden, men kan berätta att för en halvtimme sedan PLUSSADE jag!!
    Lycka till alla Ni andra!!

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~