• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Fru HH

fraggla: Det behöver ju inte betyda att det inte blev nåt, för som sagt alla graviditeter är ju olika... *håller tummarna*

När kommer tvåan???
  • Fru HH

Flyttar fram listan, bara, hoppas jag hittade den senaste :-S

Symptomlistan

BEBIS IGEN:
    Mensvärk som kommer o går, började 5 dagar efter ÄL. Tycker att jag har lite ådrigare tuttar. Känner mig definitivt MYCKET tröttare. Lite illamående till och från.

PEPPARKAKAN 06:
    Äl+6 - började känna lite svag molvärk igår kväll, drag i vänster äggstock(ganska svagt), Har vaknat och haft ont i svanken 2 nätter i rad nu. Är även täppt och nyser mycket.

MOMOFSWEDEN : jag har lite molvärk & styva bröstvårtor men det kan dock va för att mensen ska komma snart , kan få så ibland & illamåendet som dykt upp idag kan ju faktiskt va min magkatarr som e tillbaka. Men om inte så hoppas jag på ett
    hade varit väldigt välkommet

SMYG: munsår

Fru HH: ont i vänster äggstock (tror det är äggstocken iaf) och moler eller sticker till i svanken. Nu 1 vecka innan BIM, just inga symptom. Ploppat upp lite finnar...

Lillkurre: Stickningar o molvärk, större tuttar o hör o häpna; lila underliv (har läst en tråd om det där!) Hehehe!

Jooonanna: Ont i magen... tror visserligen på magkatarr denna månad. Ont i brösten... som alltid innan mens. Trött... är jag alltid. Gråter för ingenting... hmm.. brukar jag också göra men denna gång kanske liiiite värre än vanligt.

Marengski: Molar i ena äggstocken, lite allmän magvärk då och då, lite trött

Goshheidi: (10 dagar kvar till BIM) Känner mig trött. Kände mig lite illamående innan jag steg upp ur sängen. Brösten lite större än vad de brukar vara annars.

BIM- listan

Måndag 22/10: tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, Greatmother,MomOfSweden, Jooonanna (8)

Tisdag 23/10: Fialia, julias mamma, MabyeBaby, mammiiie, Pellan85, Lejonsjäl, Vildhallon (7)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8, lillstrumpa99, Ankeninni (5)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani, Litenbebbe08, två blir tre, Humlan2, Fru HH, yellow, Liam och Elliot (10)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa, Pumafox, creampuff, 79Anna, marengski(9)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a, tussan72, Snuttiz83 (7, Lillkurre

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981, L81, längtareftersyskon (7)

När kommer tvåan???
  • Bebis igen

Här inne ser det bra ut.....många som fått härliga symtom, o så dom som inga har alls....men det tyder ju ofta på graviditet det oxå!!!

I morse låg jag o tänkte.....o börjar mer o mer få en känsla av att det inte blivit nåt. Känns som mina symtom mer börjar likna vanliga PMS! Ont i tuttarna..... mest på kvällen. Flytningar... Jättesugen på massa saker. Fick ju en liten vad jag tror va en spotting igår...så ja, jag börjar redan bli ledsen

(¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Pumafox

Bebis igen--> vad är det med dessa spottings?

Fick rosablandad flytning igårkväll efter sex. En vecka innan BIM, PRECIS som förra månaden. Och då var jag ju inte gravid...

Hoppas ju precis som då att det är en nidblödning, men eftersom det var 9 dagar efter ÄL stegring så är det väl för sent för det, eller????

• Pumafox

skruttis11: tecken på ÄL eller att ägget fäster?
    Läser om många som har värk i livmodern. Det är i alla fall någon symptom. Här är det noll, eller ja, kanske lite, lite molande i livmodern om jag känner efter jätte mycket.

• Bebis igen
    Pumafox skrev 2007-10-18 09:34:14 följande:
    Bebis igen--> vad är det med dessa spottings? Fick rosablandad flytning igårkväll efter sex. En vecka innan BIM, PRECIS som förra månaden. Och då var jag ju inte gravid...Hoppas ju precis som då att det är en nidblödning, men eftersom det var 9 dagar efter ÄL stegring så är det väl för sent för det, eller????
    Nej....7 till uppemot 12 dagar efter ÄL är det möjligt med nidisblödning!
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Fialia

ni som har BIM på tisdag 23/10...hur långa cykler har ni? och när har ni tänkt testa??.

jag tror att jag har lite längre cykel den här månaden eftersom jag hade ÄL lite senare än vanligt...har nog bestämt mig att testa på onsdag..om jag kan hålla mig så länge=)..inhandlade två test igår som jag redan noga granskat i beskrivningarna...käpte clearblue digital (där det står "gravid" eller "inte gravid" och Clear blue med färgindikator(plus eller minus)...

• Tjofsen

När jag blev gravid i augusti så hade jag

- Äl- värk som tusan (brukade jag inte ha innan)
    - Fick en liten rosa flytning på "äggfästardagen" ca 8 dagar efter ÄL
    - Svamp samma dag som ägget fäste

LYCKA TILL TJEJER.

• dalkulla86

Hej tjejer!

Har inte följt med så bra här men jag har en fundering... visst kan man inte känna nått när man är på ÄL+6??
    För jag har varit orolig i magen ett par dagar nu sen har jag en konstig känsla i "tjej-magen"... men jag tror att jag bara inbillar mig!
    Men vill ju att det ska vara nått!

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~