• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Tjofsen

ÄL+6 har du isåfall äggfästning. Det brukar ske mellan ca 7-10 dagar efter ÄL.

• 4 prinsar

kan nån va snäll och ändra på mitt bim datum till den 28/10 istället för den 25:e?vet fortfarande inte hur man gör...

Älskade busungar!Liam 020702 Elliot 050329
  • dalkulla86

Ok! Jag är ju bara så ivrig!
    Jag vill tro att det är våran tur nu men ändå på nått vis så tror jag inte att det är det!

• mammiiie
    Fialia skrev 2007-10-18 10:07:11 följande:
    ni som har BIM på tisdag 23/10...hur långa cykler har ni? och när har ni tänkt testa??.jag tror att jag har lite längre cykel den här månaden eftersom jag hade ÄL lite senare än vanligt...har nog bestämt mig att testa på onsdag..om jag kan hålla mig så länge=)..inhandlade två test igår som jag redan noga granskat i beskrivningarna...käpte clearblue digital (där det står "gravid" eller "inte gravid" och Clear blue med färgindikator(plus eller minus)...
    jag har ingen aning om hur lång cykel jag kommer ha denna gången, har varit så oregelbunden sen jag slutade med p-pillerna i nov-06. men som minst har jag haft 36 dagar, och som mest 66 dar... sist hade jag 56...men i snitt brukar jag ha nånstans runt 40-45, och det är dag 44 den 23e, så ;) jag tänker inte testa mig förrens den 23e, jag ;)

har en liten teori till mej själv med...
    sägs ju ta i snitt 7 månader för en svensk kvinna att bli gravid, jag är nu på 11 månader, MEN de blir 7e cykeln nu. så, 7e gången gillts, för min del kanske?
    HOPPAS!
  • skruttis11

som nån annan skrev här jag är åsså lila i underlivet :O

• Tjofsen
    skruttis11: Hej tjejen. Du verkar ha alla tecken på graviditet.  Om du nu har så "tydliga" tecken..ta ett gravtest. När ska du ha BIM?
  • Lillkurre

Hej skruttis11! Visst var det du som hade så jäkla ont i magen under ägglossning? Det hade ju jag oxå!! Tjofsen skriver ju att det var så hon kände när hon blev gravid. Jag har inte haft nån ljusrosa flytning, men fick svamp för nån dag sen. Hoppas, hoppas ,hoppas!!!

Jag är ju oxå lila mellan bena!!!

skruttis11? Känns det som om tanten är på G från o till? Så känns det för mej iallafall. Mensvärk igår så att jag knappt kunde somna. Ska inte ha förren nästa lördag.

• mammiiie

vart är det man kan va lila? inre blygdläpparna?

• Lillkurre

Mammiiie: jag kan inte hitta tråden om det där. Men man ska typ va lila på inre blygdläpparna om ja fattat rätt.

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~