• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Fru HH

Eller ska vi till och med lägga listan i en annan tråd?

När kommer tvåan???
  • MomOfSweden

japp då ska man strax åka till jobbet har varit ledig i 2 dagar så det enda man tänkt på e att man vill va gravid ska bli skönt att komma till jobbet o få tänka på annat .
    Har faktiskt längtat att få jobba ska även jobba helg så helgen brukar gå fort o sen e det måndag hoppas att mensen uteblir o att det flyttat in en liten knodd .
    Kram på er -kikar in ikväll efter jobbet !

• Fru HH

Åh läste där uppe nu MomOfSweden Men som sagt det är ju tidigt ännu... Hoppas på måndag då. Helgen kommer gå fort för dig om du jobbar det är ju skönt det iaf.

Jag gör en tråd till listan om det är OK?? Så inte alla inlägg försvinner mellan listuppdateringarna.

Vänta....

När kommer tvåan???
  • Fru HH

Ska kanske kopiera över listan oxå Skrattande

När kommer tvåan???
  • creampuff

Evecka kvar till BIM...hoppas hoppas. Känns lite konstigt i kroppen faktiskt, springer kt på toa också, men de ka ju va av helt andra skäl, men hoppet finns ju i alla fall. Önskar att jag haft lite mer gravsymptom förra gången så man kunde känna igen sig i dem, men jag kände mig i stort sätt somvanligt då... Åhhhh !!

• skrutt snutt

zezzis...
    Har lite symptom som du kan få föra in i listorna....
    Illa mående efter (?)frukost, lite yr, svullna bröst (större än vanligt),bara svagt ömmande bröst mot det vanliga SKIT ömma.
    även bullrig mage som jag brukar ha vid mens......
    tack!!!

• fraggla

Jaha nu börjar mina pms symptom komma igång.. ömma bröst (är ett pms symptom för mig) vita flytningar , och jäkligt irriterad..
    Vi testade inte med ÄL test denna månad pga att jag alltid fått positivt resultat på samma dag i flera månader men nu skulle det inte förvåna mig om ÄL flyttat på sig så vi missat ..
    Suck!!!!!!!!

Håller tummarna att dom första plussen börjar trilla in snart..

kram fraggla

• Fru HH

fraggla: pms symtom kan ju vara grav symtom lika bra. Skrattande De är ju skrämmande lika iaf!! Man får inte ge upp förrens tanten kommit....

När kommer tvåan???
  • Pumafox

Bra initiativ Fru HH. Blir så svårt att få översikt när den massiva listan ligger här.

Jag hade ljusbruna flytningar hela dagen igår (BIM -8). Har lite molvärk idag, yttepytte ömma bröst (men det känns precis som förra månaden och då fick jag ju mens).

SÅ ingen bra prognas för mig.

Spännande att vissa snart börjar testa!

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~