• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Myran81

Fru HH
    Vilket försök är ni inne på då?
    Vi är inne på fjärde fast nu har jag ju fått spottings så efter mensen så blir det ju våran femte:(

• Fru HH

Myran81: Ja jag vet faktiskt inte... Jag har lite "käningar" Svullna bröst, molvärk från och till, finnar. Men det kan ju vara för att mensen är på G oxå. Har en känsla av att det inte tagit sig. Jag vet ju inte riktigt hur det "brukar" vara så jag är aningens förvirrad. *hihi* 

När kommer tvåan???
  • Myran81

Det är konstigt allt detta med graviditet tycker jag. Innan vi började tänka på barn hade jag aldrig ont i tjejmagen eller brösten innan mens, kanske typ 1 dag innan. Nu har jag ont en vecka inna och så har jag haft alla försöken nu och mensen har kommit. Hmmm man känner nog efter för mycket för jag märker när jag sitter här att det drar i tjejmagen ;)
    Men men, jag fick ju min spotting idag så.........

• Fru HH

Det är bara vårt andra försök, har bara haft 2 menser efter första barnet ännu. Hon är 13 månader snart. Så det är därför jag inte vet hur det "brukar" vara. Innan E så hade jag noll koll verkligen...

När kommer tvåan???
  • Myran81

Ja det kanske är bättre att ha noll koll ;)
    Då slipper man sitta här och få griller i huvudet och må dåligt. Fast det går ju inte att sluta att vara här heller :)

• Fru HH

Håller med FL kan inte leva utan sidan men inte heller med den Skrattande

När kommer tvåan???
  • längtareftersyskon
    JagL8 skrev 2007-10-19 13:56:10 följande:
    Hej tjejer! Jag har varit dålig på att skriva i den här tråden, men kan berätta att för en halvtimme sedan PLUSSADE jag!!Lycka till alla Ni andra!!
    GRATTIS!!! VAD ROLIGT!!!!
  • längtareftersyskon
    : - )
    ; - )
    : - (
    : - D

Det är väl de vanligaste, hoppa över mellanslag emellan tecknen så blir den en liten gubbe
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~