• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Miniluvan

Tänkte nog också börja runt dag 11 med ÄL-stickor, första gången jag testar detta. Då blir det på måndag som jag ska börja testa.

• Pepparkakan06
    Miniluvan skrev 2007-10-02 14:48:20 följande:
    Tänkte nog också börja runt dag 11 med ÄL-stickor, första gången jag testar detta. Då blir det på måndag som jag ska börja testa.
    spännande
    Vad är det för märke på dina?
    jag använder mig av CB´s didigtala, för första gången
  • Fialia

hej hej!Oj vad många som lagt till sig på listan!Va ett tag sen jag va inne här..men är med på listan på tisdan!..det här blir vårat första försök för att skaffa vårt första barn...är så spännande!!nu börjar det dra ihop sig för ÄL..jag är på dag 11 idag men har 31dagars cykel så har nog ÄL runt dag 17-19..nån mer med 31dagarn??..jag har sju älstickor å tänkte börja på dag 14 å testa, nu på fredag...jag bara längtar å längtar tills vecka43 då man äntligen får se om det ger nått resultat!

• Lillatroll

Kikar in här. Vi är fler som ska testa ser jag. Jag vet inte när jag ska börja. Min menscykel varierar nu så det är lite svårt att räkna ut när jag ev har äl.

Åhhh jag tycker det är så jobbigt att vänta. Man vill ju plussa nu

• smyg

snorkelfröken skrev 2007-10-02 08:26:50 följande:

Hej Tjejer! Hoppar in i eran BIM lista. Vi har försökt att på barn nr2 nu i ett år. Inga resultat ännu men snart kanske :)
    jag håller på med barn nr2 också och än så länge är vi på försök sex eller sju. hur håller man sig optimistisk?
  • fager

Hej!
    Hoppar in här. Ser en del gamla bekanta från BIM v.40-listan så vi tar väl nya tag.

~~BIM V.43~~

(siffran inom parentesen avser totala antalet den dagen)

Måndag 22/10: lillstrumpa99, tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, snorkelfröken (7)

Tisdag 23/10: Fialia (1)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8 (3)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani (4)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa (5)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz (4)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager (4)

Antalet som borde bli gravida: 28x 0.2 = 5,6 personer

• Miniluvan
    Pepparkakan06 skrev 2007-10-02 15:17:43 följande:
    spännande Vad är det för märke på dina?jag använder mig av CB´s didigtala, för första gången
    Jag har köpt på testlagret, jag hoppas att de funkar även om de var billiga.
  • fraggla

Hej miniluvan

Jag har oxå testat med testlagrets alltid fått utslag på dag 16 av dom testade med CB digital och dom fick jag utslag med på samma dag altså dag 16 så båda dom fungerade för mig... jag har svårt att tro att det är någon jätteskillnad på billiga och dyra tester...

kram fraggla

• Miniluvan

Nä jag skulle inte heller tro att det ska vara någon skillnad. Ska bli spännande att prova, har inte gjort det förr, tempar också denna månaden för att kolla.

• skruttis11

hej hopp på er allt bra med er hoppas jag!
    denna månad så skiter jag i Älstickor å allt va de heter jag käkar rosenrot förra månaden började hade min mens alltid på dag31 så denna månad kom mensen på dag29 så jäla glad så får vi se om de tar sig denna månad ska försöka att inte tänka på de så mkt men men

föresten en liten intim frågga har ni Äl slem? jag har inte de eller ja jag får som lotion runt äl vitt

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~