• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Esa

De gjorde en gynundersökning men såg ingenting bara att slemhinnan var 5mm tjock.

• Miniluvan

Ja då antar jag att du bara får vänta och se nån vecka och göra ett test till. Jag hoppas verkligen för din skull att det är nått där inne, men annars är det bara att börja om igen. Hade själv ett tidigt mf förra månaden. Väntar nu på ÄL. Håller tummarna för dig.

• Esa

Ja det är väl bara att vänta... Det känns trist bara med två missfall och två graviditeter...

• fraggla

Esa

Men det kan ju vara så att du blivit gravid senare än du trodde därför kanske hcg är så lågt... en del är ju låghormonare oxå.. men det är nog bara att vänta ett tag och ta ett nytt test.. men jag håller alla tummar och tår..

kram fraggla

• Esa

Tack fraggla för att du försöker peppa mig och ger stöd!

• fraggla

Esa

Hoppet är det sista som överger människan

Stor kram fraggla

• L81

~~BIM V.43~~

(siffran inom parentesen avser totala antalet den dagen)

Måndag 22/10: lillstrumpa99, tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, snorkelfröken, Greatmother (8)

Tisdag 23/10: Fialia (1)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8 (3)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani (4)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa (5)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a (5)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981 (5), L81

Antalet som borde bli gravida: 32 x 0.2 = 6,4 personer

• Lillatroll

Kikar in här lite.
    Satt och smygläste inne på väntar barn forumet. Vill så gärna hamna där inne.
    Tycker det är jobbigare nu när jag försöker bli gravid igen. Det är precis som om jag har inget tålamod alls med denna väntan och väntan. När vi försökte få till sonen var det mest spännande. Nu vill jag bara bli gravid nu. Hur känner ni andra som har barn sen innan?

Jag testar med ÄL-stickor men ännu inget utslag. Enligt FL:s uträkning ska jag ha i slutet på nästa vecka. Men sambon och jag tränar lite redan nu

• Lirre

Lilltroll:

Vi har oxå börjat träna lite in för nästa helg. Borde oxå ha äl då.

Mamma till underbara ღ Agnes 1½ år ღ
  • Armani

Hmm, här hade jag sett fram emot att ha äl i slutet av nästa vecka och så verkar det som att min mens har börjat om igen?!? Fattar ingenting Får hoppas att det slutar snart och att äl kommer när den ska ändå..

En vacker dag hoppas jag att du kommer för att stanna hos oss!
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~