• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • fraggla

Japp och det gör ju en inte mindre frustrerad om man säger så...

Men nu orkar jag inte hålla på med ÄL tester hit och dit har ju inte blivit gravid fastän vi prickat in ÄL ( inte alla gånger då) så nu tar vi det som det kommer ... fast det är svårt ibland det ska gudarna veta ..

kram fraggla

• Esa

Vad är det som händer? Jag fick en liten blödning fem dagar innan mens, mest typ flytningar och sedan tre dagar innan mens blödde jag ganska rejält, typ som mens men sedan dagen därpå blev det bara som bruna flytningar (ursäkta beskrivningen) Jag brukar inte ha en sån mens och i måndags fick jag en rejäl ÄL flytning och då gjorde jag ett ÄL test och det visade positivt. Jag tyckte det lät konstigt att jag skulle ha ÄL 7-9 dagar efter mens så jag gjorde precis ett gravtest med testlagrets tester och det visar positivt! Hjälp mig! Vad ska jag tro! Har gjort ett test till nu ikväll och det är också positivt. Det kan ju varit missfall jag hade för nio dagar sedan men håller HCG halten i sig i nio dagar om man får ett så tidigt missfall? Något att tillägga är även att jag inte har ngn förhöjd temperatur.

• Längtande83a

fraggla - Jag har också kört stenhårt med ÄL tester och kolla temp o.s.v, ett tag steg det så högt att jag kom på mig själv räkna på ALLT i sömnen. Helt sjukt, då lugnade jag ner mig lite.

Kram

• fraggla

Japp man blir kanske lite för "tokig" ibland.. hm man kanske skulle skaffa sig en hobby =) Får se om det händer något denna månad då vi faktiskt tar det lite lugnt i planerandet..

Esa

Du kan ju vara gravid det händer ju att man har blödningar i graviditeten utan att det behöver betyda missfall.. jag fick MA i v.13 då plussade jag i ung två veckor efter jag började blöda men då var jag ju rätt långt gången oxå.. ring BM och fråga kanske du kan rådfråga henne..

kram fraggla

• Bebis igen

Hur går det för alla?!?! Nån som börjat ÄL testa än?? Inte jag..... jag borde för sist så hade jag fullt utslag när jag testa 11 dagar efter tanten....ooops!

Men, jag är inte säker på att jag vill hålla på o testa med tanke på att man kan bli nojjig.... Men, är man testaholic så är man...alltid kul o testa ju!

(¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Lillatroll

Godmorgon.
    Bebis igen: jag har börjat testa. Känner att jag måste för att hitta min ägglossning.

Esa: det är svårt att säga vad det är. Vissa blöder fast dom är gravida. Men gravtest kan också ge utslag ett bra tag efter ett missfall. Jag hade ett tidigt missfall våren 05. Nu minns jag inte hur länge det gav utslag på gravtestet men det var ett tag efter. Ring och prata med en barnmorska så att du får besked. Jobbigt att gå och inte veta vad det är. Jag vet precis hur det är.

Hoppas det är bra med alla andra och jag håller tummarna för många plus härinne

• Fiaflorist

kör ej med ÄL stickor men har börjat sexa varannan dag redan nu för att va säker :)
    man vet ju aldrig ifall ÄL kommer tidigare......
    beräknar annars ha ÄL på måndag

• annlund

Fullt utslag idag med CB digital ÄL test...dag 10!! nu är det bara att köra på :)

• Bebis igen
    annlund skrev 2007-10-04 13:36:16 följande:
    Fullt utslag idag med CB digital ÄL test...dag 10!! nu är det bara att köra på :)
    Kör på nu bruden!!!

Själv så har vi inte börjat me varannandags sexandet än....får kanske bli ikväll då!
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis Igen.........♥ ¸.?°´¯)
  • Fiaflorist
    annlund
    ååhhh va spännande!!!!! nuppi nuppi
Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~