• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • MomOfSweden
    Hej
    hoppar in i denna tråden då vi startat bebisverkstan så vi e inne på första försöket

~~BIM V.43~~

(siffran inom parentesen avser totala antalet den dagen)

Måndag 22/10: lillstrumpa99, tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, snorkelfröken, Greatmother,MomOfSweden (9)

Tisdag 23/10: Fialia (1)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8 (3)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani (4)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa (5)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a (5)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981 (5), L81

Antalet som borde bli gravida: 33 x 0.2 = 6,6 personer
  • smyg

Lillatroll skrev 2007-10-05 22:27:28 följande:

Tycker det är jobbigare nu när jag försöker bli gravid igen. Det är precis som om jag har inget tålamod alls med denna väntan och väntan. När vi försökte få till sonen var det mest spännande. Nu vill jag bara bli gravid nu. Hur känner ni andra som har barn sen innan? Jag testar med ÄL-stickor men ännu inget utslag. Enligt FL:s uträkning ska jag ha i slutet på nästa vecka. Men sambon och jag tränar lite redan nu
    Hej Lillatroll. Jag håller med. Det var spännande innan men nu är det bara SUCK! Vi är på sjunde försök. Med mitt första barn blev jag gravid på en gång.
    Jag borde också träna inför nästa vecka
  • tussan72

Hoppar in här, blir 5 e försöket

~~BIM V.43~~

(siffran inom parentesen avser totala antalet den dagen)

Måndag 22/10: lillstrumpa99, tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, snorkelfröken, Greatmother,MomOfSweden (9)

Tisdag 23/10: Fialia (1)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8 (3)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani (4)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa (5)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a tussan72 (6)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager, Hannah1981 (5), L81

Antalet som borde bli gravida: 33 x 0.2 = 6,6 personer

• tomcar1

Hej !
    Min ÄL är nog på gång. Har lite småvärk i magen, men inga flytningar ännu som jag alltid brukar få vid ÄL.
    /tomcar1

• Esa

Hej igen,

Tog graviditetstest i dag igen, 1,5 dygn efter det förra testet och detta testet visade samma som det förra, positivt. Fick idag, 12 dagar efter blödningen, typ extremt pyttelite blod i en flytning. Fattar inte vad det är som håller på i kroppen. Jobbigt är det i alla fall...

• tomcar1

Esa.... jag har inte hängt med från början. Misstänker du MF ?
    /tomcar1

• fraggla

Esa

Stackars dig jag förstår att det måste vara många tankar som flyger i huvudet... jag har ju haft MA då blödde jag i mer än en vecka sammanlagt utan uppehåll.. tycker det ska vara konstigt att du fått MF då brukar man ju blöda ut allt när man väl börjat blöda inte lite hit och dit... kan ju vara så att du har en blödning i graviditeten som inte behöver vara missfall.. en kollega till mig hade som vanlig mens med mensvärk och allt dom första 3 månaderna in i grav. hon visste inte ens att hon var med barn idag är tjejen 14 år... hoppas verkligen att det löser sig för dig..

kram fraggla

• zezziz
    tomcar1 skrev 2007-10-07 12:40:18 följande:
    Esa.... jag har inte hängt med från början. Misstänker du MF ?/tomcar1
    Då kan du ju gå tillbaka till inläggen och läsa vad Esa skrivit tidigare.
    Är kanske jobbigt för Esa att behöva upprepa sig i tråden om man misstänker ett missfall.
    Hoppas du förstår mig rätt, Tomcar1.
  • goshheidi

Hejssan hejssan. Nån som plussat på ÄL-stickorna redan? Min man for precis iväg på arbetsresa och kommer tillbaka först på onsdan :( *gråt,gråt* Jag har inte plussat på stickorna än, och hoppas att jag gör det först på tisdan. Men min man lovade i alla fall att spara på simmarna tills dess *fniss*

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~