• Bebis igen

~~~~ BIM V. 43 ~~~~

Har inte ens fått tanten än men vet att den är på gång!

Startar en ny tråd för oss som har BIM v. 43 redan nu..... välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-22 07:24:57:
    BIM-LISTA

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m26038997.html

• Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~
  • Fiaflorist

tempar? för att tempen stiger när man har ÄL?
    hur mycket stiger den normalt? *nyfiken*

• Pepparkakan06

Jag har endast testat med älstickor från billigatester.se... men jag har haft lite svårt att tyda om jag har äl eller inte, eftersom att strecket aldrig blev riktigt starkt, har ju läst att teststrecket ska vara minst lika starkt som det andra ...så därför bestämmade jag mig för att prova Cb´s för första gången

Är det någon som vet om uvi kan påverka äl eller om det påverkar spermierna?
    Upptäckte nämligen att jag har fått det denna månad också
    någon som vet vad det är som gör att man får urinvägsinfektion?

• Pepparkakan06
    skruttis11 skrev 2007-10-03 12:34:31 följande:
    hej hopp på er allt bra med er hoppas jag!denna månad så skiter jag i Älstickor å allt va de heter jag käkar rosenrot förra månaden började hade min mens alltid på dag31 så denna månad kom mensen på dag29 så jäla glad så får vi se om de tar sig denna månad ska försöka att inte tänka på de så mkt men menföresten en liten intim frågga har ni Äl slem? jag har inte de eller ja jag får som lotion runt äl vitt
    jag får också som lotion, men ibland kan det hända att det kommer litelite slem...men har ej kommit på om det är innan eller efter äl..
  • Fiaflorist

uvi kan du få av din partner om inget annat.. kan ju bli en ond cirkel
    kanske ska han oxå kolla sig ifall det är återkommande besvär du har
    annars kan man få det av kyla (ex.. sitta på en stentrappa vintertid), blöta eller åtsittande kläder

vet dock ej om det påverkar dina möjligheter att bli gravid, kanske nån annan vet?

• fraggla

Hej alla

Har man uvi så ska man gå på vårdcentralen så får man antibiotika men det är inte svårare att bli gravid för att man har uvi men ÄR man redan gravid så är det inte bra att gå omkring med obehandlad uvi så man ska alltid gå och få medicin så att man slipper oroa sig...

kram fraggla

• goshheidi

AaaaaaAAAAAHhh! Min man ska igen på arbetsresa kring ÄL:en(!) Han kommer hem på dag 13 i cykeln. Sjutton också. Och själv ska jag att vara borta dag 15 och 16... Verkar inte bli nån riktigt höjdare av denhär månaden heller :/ fan

• smyg
    Miniluvan skrev 2007-10-03 10:06:48 följande:
    Jag har köpt på testlagret, jag hoppas att de funkar även om de var billiga.
    Jag använder dem och jag tycker att de fungerar, alltså att jag får utslag ungefär på dag 13 och jag har ÄL då dag 14... och mens day 28
  • smyg
    skruttis11 skrev 2007-10-03 12:34:31 följande:
    föresten en liten intim frågga har ni Äl slem? jag har inte de eller ja jag får som lotion runt äl vitt
    jag tror att det är som lotion sedan som äggvita just innan ÄL
  • Längtande83a

Hoppar in här :)

~~BIM V.43~~

(siffran inom parentesen avser totala antalet den dagen)

Måndag 22/10: lillstrumpa99, tomcar1, annlund, Cindy89, hysteria, bebis igen, snorkelfröken (7)

Tisdag 23/10: Fialia (1)

Onsdag 24/10: Pepparkakan06, FiaFlorist, JagL8 (3)

Torsdag 25/10: smyg, Miniluvan, ms jenna, Armani (4)

Fredag 26/10: Björnbäret76, Lollo1977, Goshheidi, Astrud, almafa (5)

Lördag 27/10: Lirre, Röda Humlan, skruttis11, zezziz, Längtande83a (5)

Söndag 28/10: fraggla, Lillatroll, ceropegia, Fager (4)

Antalet som borde bli gravida: 29x 0.2 = 5,8 personer

• Längtande83a

Skumläste lite i tråden, någon berättade om att dom var trötta för detta var 5.e försöket, någon sa 6.e och någon första försöket. Är det ingen här inne som försökt en längre tid? Mer än 12 försök?

Svar på tråden ~~~~ BIM V. 43 ~~~~