• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Bobbenn

Lasgt till några i adress boken nu. Hojta till bara om ni inte kommer in. Jag heter Rebecka

♥♥♥ 2008-03-27 ♥♥♥
  • Mia med 2

lena: jag hade vart så seriös och tagit med mej filmkameran, hann filma ca 10 sekunder, innan Romeo sprang till mej och vill komma upp i mitt knä *suck*

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • lenabolin

hehe.. ungefär som att alla kort jag har är när hon petar i näsan. Cornelia sa att hon hade ropat på mig men jag hade inte kommit

• elia82

Nu har vi också kommit hem från luciafirande!
    Ska sätta igång o baka glöggbollar nu, har ingen vidare  lust men det är lika bra att få gjort det.

Clem:
    Vi ska ha kalas i morgon på hennes födelsedag.

Bobben:
    Jag vill också kika hos dig!

Vad händer i dag då?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Miccca
    Bobbenn: jag kommer inte in

elia:vad e glöggbollar??

clem: hade ni det bra på lussefirandet? vi ska ju dit 14.30, tur det för barnen har ju fått för sig att sova läänge på morgonen å då vill man ju inte gå upp tidigt hehe jag som e så morgon trött!
    ~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • Bobbenn

Ser att alla har barn redan utom jag

♥♥♥ 2008-03-27 ♥♥♥
  • elia82

Miccca:
    Glöggbollar gör man på samma sätt som man gör chokladbollar fast man byter ut kaffet mot glögg. Kan medge att de va ingen höjdare precis. Jag älskar glögg men glöggbollar var en smak för sig. Gjorde 50 vanliga chokladbollar o 50 glöggbollar till i morgon. Tänkte först slänga glöggbollarna men skiter i det o bjuder på dem ändå. Kanske finns nån som gillar dem...

Bobben:
    Nu kom jag in!
    Vilka underbara bilder från Egyptien.

• Isak O Emilias mamma

va me på lusse i morses.. Isak va så redig.. lite roligare när dom e så stora för han står ju still och sjunger alla sånger, tycker dte är jätte spännande...

Vad alla bakar och har sig... vi bakade heroma dan men det va inget direkt... nån som har nåt gott att rekomendera?

*Isak 030410 *
  • elia82

Isak:
    Jag har recept på en jättegod microkola med chokladsmak. Den är superlätt att göra.

Svar på tråden Lidköping med D