• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Isak O Emilias mamma

Elia: stackare inte kul alls att vara ensam ju... fast ja hade nästan kännt för att vara det i år men inte då blir massa folk här i år ... hade varit lite gött att gå o lägga sig kl 8

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!!!!!!!!!!!!!!

*Isak 030410 *
  • Mia med 2

isak: nu kniper du till efter tolv va?

• Miccca

elia: jo det e bättre med henne.. de har redan börjat torka! Men vi tar det lugnt å firar lite smått med god mat hos svärmor.. ska åka fram i bilen sen p titta eftersom amelia vägrar ha på sig hörselkåpor så får det bli så annars hade vi ju kunnat gå fram med vagnarna.. men detta går lika bra (säger jag som e skotträdd) haha

laban; guuuud vad skönt! Nu kan ni äntligen börja njuta på kvällarna av lite egentid

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!

Hoppas alla får en trevlig kväll

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • elia82

Clem:
    Tackar för erbjudandet men har precis kommit hem. Både Samuel o Alicia e jättetrötta o gnälliga så jag ska hiva dem i säng om ½ timma. Hade de sovit middag i dag så de vart lite piggare så hade vi kommit. Men imed att det e skrikigt o djävligt redan nu så känner jag att det e bäst att ta det säkra före det osäkra.
    Men hoppas att ni får en mysig kväll!!

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!!!!!

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

elia: jag förstår dej, du får kolla på grease och äta godis ikväll ist

• Mia med 2

Första inlägget 2008 !

• Mia med 2

elia: hur hade du det igår nu då?

• elia82

Clem:
    Kvällen va lugn, kolla lite på tv o satt lite vid datorn. Värre va det under natten! Kl 00.15 ringde mina nötter till svärföräldrar, givetvis så väckte de Samuel. Han somnade väl om runt 01 men vaknade igen kl 01.45 sen höll han låda till ca 03.30. då somnade han men sov oroligt tills Alicia kom o väckte oss kl 06.10. Nu så sover båda barnen o jag sitter här o känner mig mer död än levande o snart kommer mamma o Emilia, kan det bli värre....

Hur hade ni det då?

Alicia 041214 och Samuel 061128
Svar på tråden Lidköping med D