• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Jen070912
    GOTT NYTT ÅR!!!

Själv ska jag försöka friskna till ordentligt, förkylningen börjar ge sig och jag kan svälja idag utan att det gör skitont! *jippie*
    Var på barndop igår och idag är jag så öm i magen efter att ha burit runt på sessan hela dagen. Abel är sjuk ännu, får se hur det blir med middagen ikväll.
    Trollungen Felicia 070925
  • elia82

Hemskt va alla är sjuka nu! Vattkoppor, förkylningar, magsjuka...verkar inte finnas nåt slut på allt som går nu. Jag får se det som så: jag är ensam ikväll men jag är inte sjuk iaf! Det e ju alltid nåt

Miccca:
    Vad händer hos dej i kväll då? Är Amelia bättre?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Laban81

Lukas har sovit en 12-timmars natt i natt!!  Skrattande
    Med den näst högsta dosen...  Han vaknade bara en gång å de va för att han satt fast me benet mellan spjälorna. Somnade om me en gång.
    Så här har de sovits minsann!!

• elia82

Labab81:
    Va gött!
    Då orkar ni pimpla skumpa hela natten nu då!

• Laban81

Elia: Tyvärr blir de inge sånt ändå, för Timmy jobbar både ida´å imorrn.  Gråter

• elia82

Laban:
    Då e vi 2, Daniel jobbar nyår för tredje året i rad. Känner mig lite taskig men kan ändå inte hjälpa att jag ger honom en o annan spydig komentar, inge vidare kul att sitta själv för tredje året i rad.

Du får ha de så bra iaf!!

• Mia med 2

elia: får hoppas anna kommer så du har nån att skåla med iaf.

laban: vad skönt att det hjälper. men att ni inte fick börja med det tidigare..

• Mia med 2

GOTT NYTT ÅR!!

• elia82

Clem.
    Anna kommer inte så jag blr helt ensam
    Stackars stackars "lilla" mig....

• Mia med 2

elia: kom hit då! jag kan hämta och lämna er. lena med barn kommer och nu även min syster med julia. vi kan hjälpas åt med alla barnen.

Svar på tråden Lidköping med D