• Mia med 2

Lidköping med D

Äntligen en tråd för oss Lidköpingsbor.

Har märkt att vi är en hel del föräldrar, gravida eller barnlösa som finns här inne.
    Här kan vi samla oss och diskutera allt mellan himmel och jord, bestämma plats och tid för fikor m.m. Det fikas ju en hel del i stan.

Var inte blyga utan känn er som hemma

Mia, mamma till Romeo 050602 & Leia 070507
  • Svar på tråden Lidköping med D
  • Camilla86

God morgon tjejer :)

Nu e vi äntligen friska och det har gott 2 dygn nu utan att Liam har spytt..
    Han får behålla all mat :) 

Nu blir det ullared på torsdag om det inte vänder så han blir sjuk igen för då stannar jag hemma med lilleman....

I dag ska jag fram te stan å kolla om jag hittar ngt fint till Liam...

Händer ngt kul för er???

ha d gott

Liam våran älskling
  • lenabolin

Elia - Så har jag det varje natt. Phoenix vaknar 12, 2 ,4, och 6 varje natt. Idag va han i för sig uppe bara 3 och 6 så det va riktigt skönt. Sen lägg därpå en liten tjej som ibland har mardrömmar och mest vill sova inne i min säng. Och som är heeeelt hysterisk och gallskriker i 1 timme. Grr.. men jag antar att det går över snart. Det är jobbigast när man inte är inställd på det när man går och lägger sig. Börjar bli van vid det här laget.

• Miccca

Camilla: skönt att det verkar vara över! Inte kul med magsjuka!

Elia: stackare, ibland fattar man inte hur man orkar! men det blir väl bättre ju äldre de blir får vi hoppas iaf!

~Amelia o5o9o5 o Vilmer o7o91o~
  • elia82

Lena:
    Ja visst är det superjobbigt när de krånglar på nätterna. Vill inte på något sätt skrämma dig men Samuel blir snart 1 år o vi har fortfarande inte fått ordning på nattsömnen trots "strikta" regler vid läggning. Men NÅN gång ska det väl vända får vi hoppas! hur har ni det annars?

Miccca:
    Ja, jag tror jag blir tokig snart, känner mig som om jag vore minst 100 år i dag!!
    Hur har ni det då?

Alicia 041214 och Samuel 061128
  • Mia med 2

camilla: skönt att han är frisk nu!

lena: Romeo brukar oxå drömma mardrömmar ibland på nätterna, han vaknar och skriker för fullt. kan det ha något samband med deras ålder?

så vad ska man hitta på i eftermiddag då? själv med barnen + att jag sen kommer vara barnvakt åt julia oxå...

• Miccca

elia: jo vi har det ganska bra. amelia har fått feber här ikväll men jag tror det e några tänder som spökar,, hon har 2 stoora på G!

• Mia med 2

miccca: ojdå, hur många har hon nu?

• Miccca

clem: haha nu e det heeeeela 12 st

• Camilla86

får väl skryta lite jag med hihi liam har fått sin 2:a tand  helgen :) 
    i dag va jag på stan med ngr kompisar å hitta en jätte söt mössa till Liam :)  va tvungen att ha knyt mössa då Liam gillar att ta av sig den å slänga ner den på marken kan bli rätt kallt i vinter :)
    Ska till stan i morgon osså men då ska jag fika igen med ngr kompisar .. det e skönt att komma ut lite då man har suttit inne med Liam när han var sjuk...

Liam våran älskling
  • Mia med 2

elia: missat att svara, han sover hyffsat bra Romeo. somnar runt nio och sover sen till åtta. men vaknar ibland på nätterna av mardrömmar, eller av att Leia skriker.

miccca: nu är hon snart ikapp Romeo

Gah, funderar på att annonsera ut Romeo på blocket. Någon som är intresserad? Han är såå trotsig. Det märks verkligen att Per börjat jobba igen. *suck* tex förut när jag ammade Leia så slog han till henne jättehårt i huvudet, inte en utan tre gånger, fastän jag försökte mota bort honom. Han skriker och gapar, jag skriker och gapar. Usch tycker synd om honom när man skäller på honom. men han skrattar ju bara åt en när man säger till honom. hur gör man, vad gör man, hur orkar man?

Svar på tråden Lidköping med D