• Maxie

Visparnas tråd 5

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste…

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden…
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html
    Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
     www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.

NY KALENDER FINNS - skriv in ditt bf och andra viktiga händelser under din graviditet
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m24052204.html
  • Svar på tråden Visparnas tråd 5
  • Kerpet1

Just det, havtorn är jäkligt hett nu har jag förstått!

Ja, hon får nog ligga där uppe på bb... annars finns ju lilla enheten på ks som är mer myspys... fast när jag låg uppe på C13 eller C23 så ville de skicka hem mig efter två nätter trots snitt men jag var ju besvärlig och stannade, sista natten fick jag dela rum med en tjej som var precis innan v 37 och jag tror inte de tänkte låta henne stanna längre, men man vet ju inte, stora barn får stanna längre pga att de har så lätt att förlora sina 10% i vikt och små vet man ju inte... Är iaf såååååå nyfiken på hur sllt gått för maxie!

hur mår du då Joyce? nått på G?

• Kerpet1

Förresten Joyce, ville bara tala om att jag för tillfället hänger en del på fantastiska arla... har bakat matbröd, stekt våfflor och bakat bullar... alla mina kokböcker är på vinden så Arla är suveränt!!!!

• Pess

Jag väntar oxå spännt på Maxies hemskomst....Det är ju så mycket som avgör när man får gå hem...En lite tidig bebis har ju lättare för att bli gul oxå...Vi på tråden har ju inte haft några solande bebisar....så statistiken talar ju för att en sådan snart kommer

• MallaMojs

Mina har solat, men de kanske inte räknas

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • Pess
    MallaMojs skrev 2007-11-09 21:54:32 följande:
    Mina har solat, men de kanske inte räknas
    Visste inte det ju Då så...statisktiken uppfylld....Skönt va
  • MallaMojs

Haha, skojade lite. De solade en respektive två omgångar så det är nästan inget, men det kändes som ofrånkmligt eftersom de kom så tidigt...för visst är det vanligare då?

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • Kerpet1

Fias bebis solade oxå, var ju oxå tidig...

Maxie!!! Hallå! vi vill veta allt nu!

Hej Pess, är allt bra med dig? Här sovs det hela nätter nu... iaf de senaste tre...

• Joyce

Kerpet: Bra att nån har nytta av allt mitt jobb

Här är inget på G. Alls. Känns som om att nåt skulle hända är väldigt långt bort.

Jag är också supernyfiken på att höra allt om hur det gått för Maxie

Har sett just en lång och tråkig film. American gansters. Lät så lovande och med kända skådisar men var väldigt seg. Ej att rekommendera. Nu sitter jag mest och väntar på att det ska börja snöa, det skulle vara mysigt.

ses imorgon

• jamis

God morgon tjejer

Jag har det bra i Norrland hos mina föräldrar. Skönt med lite sällskap och att bli ompysslad. Jag och mamma simmade igår och det gör ONT i fogarna i dag Men det var skönt då

Nu hoppas jag att mamma vaknar snart så vi kan äta frukost

Lika ofta som föräldrar tänker på sina barn, lika ofta tänker ofrivilligt barnlösa på sina obarn
  • Kerpet1

Här är det ju lite snö idag, men det får gärna komma mer!

Svar på tråden Visparnas tråd 5