• Maxie

Visparnas tråd 5

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste…

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden…
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html
    Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
     www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.

NY KALENDER FINNS - skriv in ditt bf och andra viktiga händelser under din graviditet
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m24052204.html
  • Svar på tråden Visparnas tråd 5
  • fruppan

ETT STORT GRATTIS TILL SONEN maxie!!!!!!!!!!!!!!!!

• Sommar prinsessan

Grattis till Maxie från mig oxå!!!!!

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Joyce

Hurra för Maxie och lilla sonen Åå vad roligt!! En liten son, precis som hon trodde

jam: Blev det en trevlig lunch?

Pess: Vad bra det låter! Att det finns enkla bebisar också, som finner sig i resor

fruppan: Aha, hoppas på bra värden då!

Själv har jag precis kommit hem från min lilla behandling. Så nu har jag fina svarta och böjda fransar. Och fina plockade bryn. Det sistnämnda var inte mening men det finns knappt nåt som jag tycker är tristare än att plocka ögonbrynen. Kan bara inte ta mig för det så jag slog till på det med

• ProPPens

Tack för alla välkomnanden!!

GRATTIS MAXIE!!

MaLu Jag kan ta din vul tid på måndag... Då slipper jag vänta så länge tills min!! Fast risken är väl att det är lite tidigt för mig?? Är ju då i v6+0... Vilka jägare du har!!! Du får lära dom att jaga bra saker som borttappade strumpor eller nått!! Vi har en boende på jobbet som har en katt som gillar att dra in möss och annat läskigt!! Hur mår du förresten?? SJälv är jag trött så jag somnar i tid och otid!! Sen börjar mina bröst att ömma, men mest bröstvårtorna än så länge...

Joyce Härligt med lite behandling!!!

• MallaMojs

Hurra för Maxie och hennes familj Ingen vikt å längd ?

*~~* Cornelia & Izabella 070602 *~~*
  • lilja71

Grattis Maxie!!! En liten kille (Maximilian? ) Stor kram till hela familjen!

• FISK78

SUPERGRATTIS TILL MAXIE!!! Hoppas allt har gått superbra! Kramar i massor till minimaxie

Svar på tråden Visparnas tråd 5