• Annika hjärtar Kim

Xtravagansa

Hej och välkommen hit!!!
    Går du också xtravagansas hälsoprogram?? Kom gärna in i värmen
    Vi är några st nu som följs åt, stötar när det kommer motgångar och hurrar vid framgångar.

I denna tråden har vi också vår viktminskningslista, så vi kan se våra framsteg.

Så häng med du också
    Amor vincit omnia - Kärleken övervinner allt
  • Svar på tråden Xtravagansa
  • Turnit
    Snart fyra.....det var en bra grej att ta ner vågen i källaren!!! Då kommer du ju inte åt den.

Xtravaganza.....man får en vit beläggning på tungan....men jag ska testa tungskrapa...kanske det försvinner med den.....

Ska träffa en coach idag. Inte den coach jag ska ha för tiderna till henne var slut. Ska skriva ner lite frågor under dagen som jag kan höra med henne om.

Första veckomötet är på torsdag. Spännande att se vilka som ska kämpa ihop!!

Ha en bra dag!!!

Kram alla kämpare!!!!
    .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • laya

Ja, här är det halvfart som gäller och det känns väldigt bra måste jag säga. I dag ska jag i väg och träna. Skoj skoj....

• bustjejen

Jag märkte igår att jag hade mycket vit beläggning på tungan *blä*. Jag borstade tungan med tandborste, så nu ser det bättre ut. Får lätt kväljningar när jag borstar lite för långt bak på tungan bara.

Ska på andra gruppmötet snart. Jag är så dålig på att lyssna på den där CD´n. Har lyssnat 2 gånger bara sen sist, och ena gången så somnade jag ifrån
    Kram på er!

• laya

Vad kan man äta när man ska och har tränat. Någon som vet???

• Turnit
    bustjejen.....det är nog samma beläggning som jag har...var bombsäker på att det var svamp, men det är det inte.

Att somna till CD-n gör inget. Det är bara bra sa en av coacherna. Så då fortsätter jag med det. Det är underbart att säga till familjen att nu vill jag inte bli störd på 15min. Det är mina helt och hållet. Jag går och lägger mig på sängen och lyssnar. Tar en go filt om mig och så njuter jag.
    .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.-5,8.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Beatrissan

Hej Allihopa!
    Här rullar de på ser jag..

Ska vägas imorn intressant! tror inte det blir nåt - på vågen men manhoppas juh!!

Den där vita beläggningen ni snackar om hadejag oxå i början. Tror inte det e svamp tänk på va ni får i er typ vitt pulver blandat med vattenb somvälling. Alla bejbisar e oxå vita om tungan då =) Tare lugnt bare...

Jaha, escada de där med äta före o efter träning Jag har INGEN aning jag vet att jag bara får äta mina 3 påsar om dan så jag ser till att gå till gymmet precis innan lunch eller middag då tar jag en shake när jag e klar ist...

Är det någon mer än  jag som inte kan skaka drinken? Jag MÅSTE mixa den med stav för att tycka det e gott o konsistense blir bra.

Den där cdn, jag har lyssnatpå den 2ggr hemma introduktion spåret bara. Sen 1g innan varje möte då oxå. Har tid men glömmer allyid av den bara.

Ne nu ska jag dricka klart mitt nyinköpta o göragóa te =)

Kram på er alla kämpar

• Annika hjärtar Kim

BeaD; jag får också mixa mitt, annars kan jag inte dricka den för klumpar...

Amor vincit omnia - Kärleken övervinner allt
  • Beatrissan
    Annika hjärtar Kim skrev 2007-10-23 19:02:07 följande:
    BeaD; jag får också mixa mitt, annars kan jag inte dricka den för klumpar...
    skönt då e det inte bara jag som har fixidéer =P
  • Beatrissan
                                             VIKTMINSKNINGSLISTA     

Startat:       StartVikt:        MÅLVIKT:     Dagsvikt:            +/-
    Bead                  11/9               107,3kg             67kg         92,0             -15,3kg
    Snart fyra           28/9                92,5kg             72kg          85,6              -6,9kg
    Annika L                                    91,8kg             64kg          85                 -6,8kg
    XtravaganzaNU   9/10                 97,2kg             70kg          92,2kg          -5kg
    Turnit                 13/10              116,0kg            70kg?       110,7              -5,3kg
    escada                30/8               113,4               70 kg        105,9              -7,5 kg
    bustjejen            17/10                71.6                56kg        71,6                  0
  • Beatrissan
                                                 VIKTMINSKNINGSLISTA   

Startat:       StartVikt:        MÅLVIKT:     Dagsvikt:            +/-
    Bead                  11/9               107,3kg             67kg         92,0             -15,3kg
    Snart fyra           28/9                92,5kg             72kg          85,6              -6,9kg
    Annika L                                    91,8kg             64kg          85                  -6,8kg
    XtravaganzaNU   9/10                 97,2kg             70kg          91kg          -6,2kg
    Turnit                 13/10              116,0kg            70kg?       110,7              -5,3kg
    escada                30/8               113,4               70 kg        105,9              -7,5 kg
    bustjejen            17/10                71.6                56kg        71,6                  0
Svar på tråden Xtravagansa