Xtravagansa

Vi är några st nu som följs åt, stötar när det kommer motgångar och hurrar vid framgångar.

I denna tråden har vi också vår viktminskningslista, så vi kan se våra framsteg.

Så häng med du också

Hej alla
Igår vägde jag mig, 65,2 kg...så nu har jag gått ner 6,4 kg. Det har gått lite segt tycker jag, fast att jag inte har fuskat någonting. Måttbandet säger att jag har blivit smalare, så det är kanske muskelmassa man har fått också Om någon vill lägga till mig på listan skulle jag bli tacksam.
XtravaganzaNu: Vad tråkigt att du avreggat dig så plötsligt . Hoppas du kommer tillbaka snart.
Turnit: Härligt med 12 kg! Du verkar har rätt motivation , underbart!. Tråkigt att det är så dålig respons. Den borde ju vara bra, med tanke på detta kostar förhållandevis mycket tycker jag..
Kram alla
Hej hopp.. snart e de jul o jag e körd. ska börja äta mitt pulver stenhårt idag.. har haft så svårt att stilla alla frestelser ett tag... Blir så besviken på mig själv.. Inget av "fusk" gångerna har varit värt de... *suck*
Ska snart på arbetsintrvju undra hur mycke man strålar nu... *sss*
härligt attt de går så bra för e andra. ni e jätte duktiga!!
Jag vet inte vad jag lyckats med, men jag blev avreggad. Nu är jag dock tillbaka. Däremot tappade jag bloggen! *suck*
Jag har i allafall tappat 10,4 kg, Jag är nere på 86,6 nu. Yippiiiieeee!
Kanonbra jobbat tjejen!!!
Och bustjejens......
VIKTMINSKNINGSLISTA
Startat: StartVikt: MÅLVIKT: Dagsvikt: +/-
Hallå allihop! Några kilo mindre nu 80,4kg total viktminskning 12,1kg. Någon vänlig själ som lägger in det?
Vilken seg tråd! Är det någon som börjat äta mer än jag? Jag började igår. Fy f-n vad gott allt smakar
Någon som köpt xtravaganzareceptboken som de gör reklam för på xtravaganzas hemsida?