Xtravagansa

Vi är några st nu som följs åt, stötar när det kommer motgångar och hurrar vid framgångar.

I denna tråden har vi också vår viktminskningslista, så vi kan se våra framsteg.
Så häng med du också

Hallå!
Sitter man här med en ordentlig förkyling, hallå var är mitt imunförsvar... efterlyses! Bara till att avboka de pass jag anmält mig till ett par dar framöver...
Har varit arg o hungrig i helgen, längtar efter krispig sallad, smak av kryddor , och mjukt bröd,ja jag verkar vara den som är mest matfixerad här inne.
Jag tycker omgivningen runt omkring är ganska okej. Har dock inte berättat det för alla men visst sen finns de dem där som redan har en åsikt om mitt sätt att gå ner i vikt. Det jag tycker är värre är dem som tycker det är så himla syn om mig för att jag inte får äta, som tittar på en med " dåligt samvete blick" när de sätter tänderna i en bulle o nästan ursäktar sig!!!! De personerna har jag svårt för!!!!
Har bokat tid på Hagabadet nu för mig o min man i december. Ska göra någon duobehandling, morsan ska vara barmnvakt o så ska vi shoppa julklappar o mysa. Hoppas verkligen det blir trevligt käns som om man faktiskt är värd lite lyx nu!!
Ha det gott o njut utav att det är söndag!!!/LINDA
Hur går det för er tjejer?
Det är lite dålig fart på tråden just nu!
Den senaste veckan har varit riktigt bra för mig. Har inte varit hungrig någonting nästan. Igår kväll var jag så himla sugen på att sätta tänderna i en smörgås, bara för att känna känslan
, men jag var ändå inte hungrig.
Idag är det gruppmöte. Ska vänta med ny vägning till nästa vecka. Jag har tappat ca 6 cm i midjan nu, så då borde jag ha gått ner runt 6 kg tror jag.
Brukar det stämma överens på er också, med att cm ni tappar runt midjan är lika många som kilona ni har gått ner?
Kram alla och lycka till
Jag är strax på väg till fjärde vägningen. Spännande spännande! Jag återkommer med resultat.
Jag har tappat 11 cm i midjan på 7,4 kilo. Så det stämmer inte riktigt på mig. Men det kanske också beror på hur mycket man tränat eller vart fettet drar först.
-1,4 kg på mig, så totalt 8,8 kilo nu!
Hur går de3t för alla? Själv så e man "high-way-to-hell" hmm så ni kan ju bara ana..
Ska försöka komma igen nu... trevlig helg. Själv ska man stå ut med både 40års kalas och 90års fest påä lördag *wiihoo* hmm...
BeaD: Visst är det svårt när man ska på kalas och sånt, men det är bara att försöka hålla motivationen så mycket man kan. Du kommer fixa det här!
För mig går det bra. Börjar min 4:e soppvecka idag, och det känns helt ok. Jag vet inte hur mycket jag har gått ner i vikt, tänkte väga mig på tisdag på nästa gruppmöte. Rumpan har minskat iallafall, det märker jag på brallorna
.
Kämpa på tjejer, både med Xtravaganza och sen måste vi ju hålla liv i tråden också
Kram
Godmorgon....
Ja, det är lite dålig fart i tråden. Jag passerade 12kg nu!! Helt underbart. Kan numera ha mina gamla arbetskläder. Byxorna sitter lite åt...men jag kan ha dem!! Så från att bara haft ett par byxor och två tunikor på jobbet har jag nu 4 tunikor och 3 par byxor...slipper tvätta så ofta! Härligt!!
Jag får lite dålig respons från xtravaganza just nu. Har i över en vecka bett om schema över träffarna...men det kommer inget. Nu har jag mailat min coach från min mail....men händer inget ändå....Trist!!! Varje gång jag bett om det personligen så vet hon inte vart det är. Ber mig om att få maila...hmmmm.....
Jag tycker det är tråkigt....Är man inte bekväm med datorn så får man väl be om hjälp eller???
Jaja...det var lite smågnäll!!
Ha en bra dag!!
escada och xtravaganzaNu.....bra jobbat!!!
BeaD.....det är ju helt upp till dig hur du vill ha din viktnedgång.....Hoppas du kommer tillbaka snart. Själv har jag inte fuskat en enda gång!!!
Turnit: Du får jättegärna sätta in min nya vikt i listan. Alltså ny vik 88,4, viktminskning totalt 8,8.
Någon som vet av någon bra sida med xtravaganzarecept? Det är ju inte många som finns på medlemssidorna. Jag tycker att man får lite hjälp runt recept och vad för slags mat man kan äta. I boken står det ju en knytnäve protein, en knytnäve varma grönsaker och en handflata kalla grönsaker. Men på hemsidan finns recept med fetaostar och creme fraiche. Hur går det ihop? Hur sjutton ska man äta egentligen?