Xtravagansa

Vi är några st nu som följs åt, stötar när det kommer motgångar och hurrar vid framgångar.

I denna tråden har vi också vår viktminskningslista, så vi kan se våra framsteg.

Så häng med du också

Turnit: Då kommer jag in till dig och kikar lite då och då istället .
Det går bra för mig. Ska väga mig på tisdag, så då får vi se om det kanske har blivit 11-12 kg.
Visst skulle du trappa upp lite inför julen?? Har du börjat med det än?
Jag börjar trappa upp på fredagen...så jag ska pulvra i en vecka till....
Har nu kunnat gå ner ett par storlekar....helt underbart härligt!!
Du är välkommen in till mig....skriver blogg också....
Håller tummar för dig.
Hur gör du på jul??
Nu står julen för dörren och allt vad det innebär. Jag är rätt nervös för att inte kunna hålla vikten under ledigheten. Det är ju julbord, fester, gymmet har stängt. Ja ni vet, det är inte helt jävla lätt helt enkelt!
Någon som har nått bra tips att dela med sig av? Hur går man INTE upp i vikt i jul?
Turnit: Får ni gå från pulver till mat och tillbaks till pulver? Det är strikt förbjudet i vår grupp. Jag föreslog det till min coach, men hon gick i taket!
Jag ska kolla in din blogg!
För mig var det inga problem alls.....
Hur går det för er xtravaganzatjejer? Jag har hållt mig från att gå upp i vikt. Jag tror tom det blir ett minus vid nästa vägning
God fortsättning på er!
Jodå...det går bara bra här. Bröt ju min helfart över julen. Så jag åt god mat i fyra dagar. Har nu gått ner mina vätskekilo + 4hg...Känns kanon!!
Hej på er
Jag har lyckligtvis också klarat julen utan viktuppgång. Har gått lite lite nedåt istället, så det känns bra. Nu är det xtravaganziansk mat som gäller igen...förutom i morgonkväll blir det kanske ett litet undantag när vi ska bort på middag, inga extrema utsvävningar blir det dock
Turnit: Vad bra att det gick så fint att bryta för några dagar
Kram alla
Imorgon har jag invägning. Det är två veckor av julmat och nyårsfrossa som nu ska synas. Jag hoppas på minus, men tror inte jag lyckas! Vi får se imorgon. Håll tummarna.
God fortsättning alla!
Godmorgon!!
Hur går det för er alla??
Här rasar kilona fortfarande. Gick upp två kilo över jul, men det är ju de klassiska vätskekilona, de går man ju upp så fort man börjar äta....
Har inte många kvar till -30kg.
-30kg...är mkt. Det ser så mkt ut, låter så mkt....ÄR mkt.
Känns otroligt bra i kroppen...hoppas bara att hud och så drar ihop sig ordentligt. Jag smörjer och masserar varje dag.
Hur mår ni??
Turnit: Vilket resultat! Det är helt sanslöst så duktig du är. Just nu närmar jag mig den magiska "under 80-strecket". Där har jag inte varit på åratal! Nästa vägning ska jag vara under 80. Det känns spännande. Slutmålet är inte så långt borta nu.
Vart har alla i tråden tagit vägen? Är det ingen som är kvar i xtravaganza? Jag tycker det är lite drag i vårt lilla forum. Hur har exempelvis julen gått för alla? Jag hoppas det gått bra.
Jag är här. Har haft så svårt att komma in på familjeliv ett tag..och när jag väl kommer in så går det så långsamt så det är ingen idé att försöka skriva något , väldigt irriterande är det.
Turnit: Herregud vad du är duktig!!! Snart 30 kg är kanon ju Grattis!!
XtravaganzaNu: Du är också otroligt duktig! Man blir peppad själv av att läsa era resultat!
Jag är snart nere på min målvikt på 56 kg. Det går väldigt segt nu i slutet, jag ligger på 57, någonting och är jättenöjd.
Det roligaste är att jag har blivit rätt bra på att springa också. Jag som tidigare knappt kunnat springa 200 meter utan att dö, sprang 5 km på löpbandet i torsdags. Det kändes bättre än vad jag någonsin hade kunnat tro . Detta hade jag aldrig kunnat ana för 3 månader sedan, att jag, som alltid varit anti-löpning plötsligt kan springa
.
Lycka till tjejer
Jag är här. Har haft så svårt att komma in på familjeliv ett tag..och när jag väl kommer in så går det så långsamt så det är ingen idé att försöka skriva något , väldigt irriterande är det.
Turnit: Herregud vad du är duktig!!! Snart 30 kg är kanon ju Grattis!!
XtravaganzaNu: Du är också otroligt duktig! Man blir peppad själv av att läsa era resultat!
Jag är snart nere på min målvikt på 56 kg. Det går väldigt segt nu i slutet, jag ligger på 57, någonting och är jättenöjd.
Det roligaste är att jag har blivit rätt bra på att springa också. Jag som tidigare knappt kunnat springa 200 meter utan att dö, sprang 5 km på löpbandet i torsdags. Det kändes bättre än vad jag någonsin hade kunnat tro . Detta hade jag aldrig kunnat ana för 3 månader sedan, att jag, som alltid varit anti-löpning plötsligt kan springa
.
Lycka till tjejer
Snart -30 här!!!!
Jättelycklig!!!
Har Annika lämnat tråden??
Det är dags att starta en ny!!!! Den stängs om 4dagar!!!
Nähä...ingen som har intresse i att tråden lever kvar....Då får det vara.
Jag avslutar xtravaganza nu så jag startar inte en ny tråd.
Har upptäckt att de är bara servicemainded när det passar dem. Tråkigt, men så är det. Har sökt dem sedan igår morse, via mail och telefon. Har någon hört av sig?? Nej.
Så när jag ringde igen...så har hon inte tid att prata med mig egentligen....
Vådå?? Var är deras hjälp då??
Så jag avslutar detta nu!! Fortsätter på annat.
Ha det gott!!
Hej på er!!!
Jag har gått på wagansa under hösten och tappat 22 kilo. Är toppen nöjd men kämpar för några kilon till som jag vill tappa genom att äta xtra-lätt. Känner mig lite ensam i min kamp nu när jag inte har någon kontakt med gruppen längre.Men nu har jag hittat denna tråd och de känns kul.