• Milla69

Pajala fortsätter.......

Nu fortsätter vi här tjejer.

• Svar på tråden Pajala fortsätter.......
  • Etienne

Tess: jag kommer nog imorgon, Lillknörven Bastian har varit pigg å glad idag och har glatt smaskat i sig kaksmet när jag bakade idag . Det ska bli kul att se er!

• Lottis77

Kul om vi blir några stycken idag! Vi är laddade och sugna på fiiiiikaaaaaa!!!

Är det inte semester snart???
  • yndra

Martin tackar alla för en trevlig julfest!!

Hans mamma undrar dock om Lotta inte längre tycker om henne???? Vet Lotta hur mycket mikrofonen kan låta när det skriks i den?? Den kortare personen i hushållet tycker dock att den är fantastisk!

• yndra

Förresten Tess, du får inte fnissa åt martin i morgon, det är inte hans fel att han ser konstig ut i håret...

• Lottis77

Lisa: Jodå, visst tycker jag jättemycket om dig fortfarande, men något straff ska du ha för att du inte kom på festen. Jag vet exakt hur mycket den låter, har en likadan hemma. Den är megapoppis här hemma också! BRÖÖÖÖÖÖÖÖL!

• MoLs mamma

Familjen D tyckte att vi hade det riktigt mysigt på julfesten och denna gång han vi ju tala lite med alla *S*
    Max och Lulle hade superkul...

Lisa: Han såg ju riktigt stilig ut i håret ju..

• Lottis77

Tess: Men det var tydligen helt utmattande. Hugo somnade i bilen och vi bar in honom sovandes och jag fick väcka honom tre timmar senare.

Och vad har hänt med Martins hår??? Nu blir jag ju nyfiken.

• Milla69

hallå tjejer, hoppas julfesten varit bra, själv har jag gjort så lite som möjligt, förkylning som inte vill gå över.

har en undran vi ska åka bort den 27 till den 2 och är behov ut av en resesäng,finns det någon som kan tänka sig att låna ut en under den tiden.

hur är det med er alla annars? är julstöket klart,och alla klappar.

• Milla69

åsa- hur vart det hemma hos er, saknar gubben mycket av alla grejer som åkte

• Lottis77

Camilla: Jag kan nog rota fram en resesäng om du vill ha.

Idag är jag glad. Bara två arbetsdagar kvar och Ola fick nästan dubbel lön den här månaden eftersom han fick slutlön från förra jobbet inkl. semesterersättning och övertidstillägg.
    Satt fint, eftersom vi måste byta drivknut på min lilla bil. (Jäkla skrothög!!!)

Svar på tråden Pajala fortsätter.......