Pajala fortsätter.......
Nu fortsätter vi här tjejer.
Nu fortsätter vi här tjejer.
Sofia: Grattis! Då får vi nästan samtidigt, kanske? ![]()
Grattis Sofia o resten av familjen!
Här är det sjukt!
Neo o jag har influensan. Martin började i fredags och har legat hela julhelgen. På juldagen slog det till för Neo o mig!
Man bara sover o sover, orkar ingenting, ont överallt och massa feber!
Mio har på nåt mirakelöst sätt klarat sig hittills.
God fortsättning på er alla!
Sara: låter inge kul alls.. hoppas ni frisknar till innan nyårsafton i alla fall..
Nu ska jag snart upp och trängas med alla andra som vill fynda på mellandagsrean.. tänkte kolla kläder till Max inför nästa storlek.. han växer så förbannat fort att jeans jag köpte i somras är nu "lite" korta men han envisas med att ha dom så han ser ganska kul ut..
får försöka byta ut dom så han inte märker att det kommit nya.. än så tror jag det funkar *S*
Nu har vi köpt hus! Har precis kommit hem från banken. Allt betalt och klart och nycklarna har vi fått. Nu kommer jag inte att ha tillgång till nätet förrän jag är tillbaka på jobbet 2:a januari, så jag får passa på att önska:

Neo o jag verkar vara på god väg att bli friska nu! SKÖNT! Idag tror jag vi har varit feberfria!!
Grattis till huset, Lotta!! Hoppas ni kommer trivas bra i det!
Jag måste bara få skryta lite... För 1½ vecka sen fick Martin o jag nog av Neos nappar. Det var ett evigt tjatande o han skulle ha de jämt o ständigt, tuggade på de, dregglade o gu vet vad. Så i tisdags förra veckan åkte vi på stan och när vi kom hem plockade vi bort varenda napp och sa att tomten varit där o hämtat alla under tiden, och att han får massa paket av tomten sen ist. Första o andra kvällen låg han o gnydde lite efter nappen, men somnade inom 10 min. Sen dess har han i princip inte sagt någonting! Jag som trodde det skulle bli världens kamp med mycket tårar o gråt. Jag är jätteförvånad men så himla glad att det gått så bra. Han bryr sig inte ens om att lillebror har napp!! ![]()
Lotta: Kul att ni äntligen får flytta in!
Sara: Vad skönt att det gick så lätt att bli av med nappen.
Familjen D önskar er alla Ett Gott Nytt År och en god fortsättning
tjingeling hoppar in å önskar ett gott nytt år ja me innna bakning drar igång
här blir de tre rätters me en annan familj och buzz och singstar
jag sjunger ju hellre än bra så de ska bli intressant å se hur det går....
Halloj!
Har lyckats hitta en dator med internet på.
Nu är vi inflyttade i huset och har väl kommit en bit på väg.
Började visserligen med att vrida på fel vattenkran så expansionskärlet fick tokspel i källaren, men det ordnade sig till slut.
Nu är det massvis med småplock kvar, men vi är i alla fall på plats.
Ha det gott allihopa!
Hur har ni alla det?
Blev det några nyårslöften?
Jag skakade hand med Lisa och min syster att 2008 ska bli ett må-bra-år och ett ta-hand-om-sig-själv-år
Lotta: din mamma är ju supergullig..!! hon kom in med en chokladask till oss och grabbarna fick vars en godispåse
Hur är det med far din?