• Milla69

Pajala fortsätter.......

Nu fortsätter vi här tjejer.

• Svar på tråden Pajala fortsätter.......
  • Milla69

åh lotta det vore super, jag ska till stjärnhusen i morgon kl 14 på nr 216 så inboxa mig vilket nr ni bor på så kommer jag och hämtar.
    vist är det fint när det kommer extra pengar, alltid välkommet.skönt för er,,,lotta du kommer upptäcka att den största spargrisen som finns i en familj är en bil , man lägger i en massa pengar men inte kommer det ut några igen.

• Snorky

Mio går nu!! Det är lite komiskt för Neo började gå när han var EXAKT lika gammal!!! Dvs dagen innan 1-årsdagen!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Lottis77

Sara: Det innebär att det är idag man ska säga grattis till Neo då?  Hipp hipp hurra!

Camilla: Har inboxat dig!

Är det inte semester snart???
  • norpan74

Grattis Mio på ettårsdagen

Milla, det gick jättebra att rensa. Micke har inte saknat nåt än iaf

Mamma till Thea 050716 och Hugo 070223
  • Lottis77

Ehhh... Förlåt... Mio Mio Mio...

Lottis77 skrev 2007-12-21 07:16:55 följande:

Sara: Det innebär att det är idag man ska säga grattis till Neo då?  Hipp hipp hurra!

Är det inte semester snart???
  • Milla69

dubbelgrattis till mio, både fyller och går.

Lotta ses senare idag.

åsa-skönt att ha nit esaknat någe , det gör inte anders heller fast han inte kan ksata någe....men det gör jag i stället.

tess- hoppas du inte är allt för trött idag efter ditt oväntade kvällsbesök.

• MoLs mamma

Grattis Mio

Camilla: ingen fara. alltid trevligt med besök *S*

Nu slutar jag om några timmar och är sen ledig fram till den 7 januari
    Snacka om jag kommer att njuta av ledigheten och av att få lite tid med barnen *S*

• norpan74

Vill bara passa på att önska alla en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR. Vet inte om jag hinner in här nåt mer innan vi åker imorgon. Ska fira jul hos barnens farfar och nyår i Sälen med barnens morfar

Mamma till Thea 050716 och Hugo 070223
Svar på tråden Pajala fortsätter.......