God förmiddag!
VSM: Båda muffinsarna låter hur goda som helst, gör några av varje
Julia: Vad roligt med dina hemliga projekt! Ska bli spännande att se!
Mori: Vilken fin julstrumpa! Jag gillar er överenskommelse, vi har en liknande överenskommelse hemma bara det att den inte är helt uttalad. Sambon ville iofs köpa ett skydd till baksätet (som egentligen är till för hundar, men vi har ju två katter). Det kostar 1000 kr (hutlöst!), och för det får man ju massvis med inredning. Å andra sidan tycker han att det är hutlöst med en liten skrivbordslampa som jag vill ha som kostar strax över 1000 kr. Så vi är inte helt överens
Anton: Usch och fy, hoppas ni kryar på er!
Mimma: Vad kul att du fick ett spjälsängsskydd efter allt letande!
Julia (igen): Jag tackar också för lampskärmstipset! Jag ska sy egna lampskärmar, men behöver billiga "underreden", jag har ju inte ens tänkt på Rusta, tänkte att Åhléns typ är det billigaste stället (och 200 kr styck för lampskärmar som jag ändå inte kommer visa är lite mycket, jag behöver 5 stycken).
Karamellfabriken: Åh, jag känner igen mig. Jag har världens temperament, och min sambo är hur lugn som helst, vilket betyder att det alltid är jag som skäller och han som tar emot (dåligt samvete är bara förnamnet). Hoppas ni blir sams snart!