Hej tjejer!
Jag saknar er och tråden oerhört, men just nu finns inte tiden helt enkelt. Jag undrar när jag någonsin ska ha tid egentligen... Jag har inte ens hunnit julpynta än, allt mitt julpynt står fortfarande kvar på vinden, och det har redan varit andra advent! Nåja, det där med julpyntningen får helt enkelt vänta och så får jag koncentrera mig på att pynta vårt lilla torp när vi åker dit (åker lördagen innan jul).
Jag och min sambo har i alla fall hunnit fira hela fem år tillsammans! Av en slump fick vi en helsingforskryssning kastade efter oss, och det var väldigt lägligt. Jag har skrivit om början av resan, eller snarare kaoset före resan, om det är någon som orkar och vill läsa. smultronochglass.blogg.se
Julia: Grattis till Aftonbladet! Jag kom i alla fall ihåg att köpa tidningen (med hjälp av både post-its och påminnelse i mobilen, mitt minne är i övrigt helt ur funktion). Lite kort bara tycker jag, de kunde gott kostat på sig några sidor och många fler bilder
Himmelbit: Jättefin ros! Vad är det för sort? Jag ska köpa massvis med rosor till våren, men tycker det är så svårt att hålla reda på alla sorter! (om du svarar får du jättegärna göra det i min gästbok, så att jag inte missar).
Till er andra: Jag hoppas ni mår bra allihop!