Vita hem del 6
Jag har förresten nya inlägg i bloggen smultronochglass.blogg.se
Jag har förresten nya inlägg i bloggen smultronochglass.blogg.se
Hörrni, ni glömmer väl inte att visa bilder på alla swapsaker?
Alfas: Överkastet från green gate var ursött, så det på fotändan tillsammans med ett enkelt vitt påslakan skulle jag välja.
Adamama: Jag har faktiskt röda glöggmuggar (det enda röda julpyntet jag har tror jag). Men jag fick dem i julklapp, så jag vet inte var de är köpta. Ett helt onödigt inlägg med andra ord
Anton: Härligt med en så snäll kompis! Laga mat är ju inte det första man känner för när man är sjuk.
LCroft: Åh, vad jag känner igen mig! Numera har jag lärt mig att skicka iväg sambon till någon teknikbutik när han blir alltför omöjlig och så kan jag ta en lugnande kaffe under tiden och så möts vi igen efter ett litet tag
Usch, det verkar gå mycket magsjuka nu. Jag tycker alltid när jag läser i tråden att det är någon som är magsjuk eller har magsjuka barn. Stackars er!
Jag har nytt inlägg i bloggen, lite jul och lite Laila smultronochglass.blogg.se
Nu ska jag läsa ikapp och spana på era superfina swapsaker!
Vi har tillbringat helgen på Ikea, men för en gångs skull tror jag faktiskt att jag har hittat precis det jag söker! Jag var inställd på att bygga själv, men nu ser det ut som om jag slipper! Sen köpte vi med oss thaimat hem och kröp ner i soffan framför Roomservice och Leila - en riktigt bra kväll med andra ord!
Gud vilka fina saker ni pysslat ihop till swapen, ni är urduktiga allihop!
LCroft: Jag har faktiskt aldrig julgardiner. Jag kan tycka att det är jättefint hos andra, men jag tröttnar så himla fort så jag orkar helt enkelt inte byta. Hos mig är det bara vita gardiner som gäller (i de fönster jag har gardiner, vilket för tillfället inte är speciellt många faktiskt).
Malins: Vad lustigt att du nämnde glassbilen. Min kollega berättade idag om när hon och hennes man gifte sig och mitt i allt kom glassbilen körande och plingade för fullt. Jag berättade historien för min sambo tidigare ikväll, och precis när jag var klar så vad hör vi inte då om just glassbilen utanför fönstret
JeaJea: Usch för hosta, hoppas du blir frisk snart!
Anton: Vad mysigt!
God morgon!
Här har det verkligen varit lugnt på morgonen!
LCroft, du har inte lust att svänga förbi här och storstäda också? Vi bor bara i en 2:a så det går nog på ett kick för dig. och när du ändå kommer, kan du vara supergullig och ta med finsk choklad, finskt bröd och lite piirakkor (stavas det så?)
Mimma: Haha, jag skrev faktiskt ett inlägg om det i bloggen igår, om mina grannar som alltid börjar julpynta för tidigt Men det beror på vad det är för stjärnor tycker jag, är det pappersstjärnor så skulle jag inte sätta upp dem förrän till advent, men stjärnor som man har levande ljus i tycker jag man kan hänga upp när man vill (eller självklart gör man ju som man vill med pappersstjärnor och adventsljusstakar också!).
Malins och knyttis: Krya på era barn, och hoppas att ni själva slipper bli smittade!
Nublu: Jag håller med dig, det är väldigt många butiker som har exakt samma saker, du är lite mer unik!
Jag har förresten ett nytt inlägg igen, jag har gjort tovade julgranskulor
smultronochglass.blogg.se