Vita hem del 6
Mimma och Lisa: Tack!
Mimma och Lisa: Tack!
Michaela: Grattis till lägenheten!
Anton: Åh, vad härligt det lät att krypa upp i soffan och mysa med en tidning!
Jag sprang till Myrorna på lunchen, oj vad mycket saker de har men de har lärt sig att ta betalt numera. Inte så roligt, jag vill ju göra fynd! Men två små saker fick jag i alla fall med mig, får se om jag hinner fota och lägga upp i bloggen ikväll.
Hej allihop!
Först och främst, lycka till Julia! Åh, vad spännande, det pirrar i min mage också!
Peak, vilken underbar bild du visade på Lowe igår! Jättefint halsband också, synd bara att säljaren var så puckad.
Pofsan: Vilken härlig vecka du verkar ha haft! Grattis till alla köp, det är inte så ofta man har tur på Blocket tycker jag. Själv är jag nog mer inne på VSM:s linje, att vecka 47 suger
Till sist, tack för alla kommentarer om mina julkulor! De var inte alls svåra att göra, jag kan komma med en liten beskrivning senare
God morgon!
Nu ska jag äta frukost. Jag brukar aldrig vara hungrig direkt på morgonen, men på tunnelbanan höll jag på att avlida! Dessutom var det stopp pga "ordningsstörning", så det tog en halvtimme längre att komma till jobbet. Jag kan säga att den som kommer ivägen för min macka och yoghurt biter jag av handen på
Nu ska jag skumma ikapp lite.
Jezzzica: Din hand klarade sig
Nu är frukosten uppäten och jag har skummat lite. Ni har haft ett riktigt Blocketmaraton!
Kajsa: Grattis till skrivbordet, det var superfint! Skivan går absolut att fixa (Nublus tips funkar, jag har testat själv )
Det var typ allt jag kommer ihåg...
Sylt: Åh, vad mycket fint!
Jag var på shoppingtur hos Syster Lycklig på lunchen och råkade få med mig lite saker hem. Det var inte alls meningen...
Nublu: Vad kul med Aftonbladet! Håller med, AB har verkligen bra smak ibland
Mimma: Vilka finsmakarfåglar!
Kajsa M skrev 2007-11-26 15:32:24 följande:
VSM: Usch, hoppas du klarar dig från att bli sjuk! Jag beundrar verkligen människor som kan jobba med såna saker, jag kan det definitivt inte! Jag är duktig på att jobba med papper - mindre duktig på att jobba med sjuka människor
Åh, Julia vad roligt! Jag håller tummar och tår för att allt ska gå vägen (men varför skulle det inte göra det?).
Du får inte glömma bort att säga till när Aftonbladet kommer ut!
Appropå Ikea-kök, precis som några redan har skrivit, de flesta reklammationer som kommer in på köken beror på felmonteringar. Själva stommarna och luckorna håller annars hög standard (och som sagt, viktigt att jämföra trä med trä och laminat med laminat).
Nu har jag skrivit i bloggen hur jag gjorde mina julgranskulor, nästan pinsamt enkelt
smultronochglass.blogg.se