Vita hem del 6
Karamell: Vilket fint överkast! Det blir nog jättefint med hyacintvasen till
Karamell: Vilket fint överkast! Det blir nog jättefint med hyacintvasen till
Fluffis: Får jag komma in och se på korten och ditt hus?
Lasseliten: Nu är det ju nästan advent, så då tycker jag faktistk att man får börja pynta
Hannnnah: Grattis till budgivningen! Jag vet hur det pirrar i magen under tiden man håller på och budar, nästan olidligt!
Pärla: Vad obehagligt det måste ha varit! Jag förstår vad du menar med att man ibland måste lära sig säga nej, man fixar inte allt själv helt enkelt. Ta hand om dig, och försök ta det lugnt (lättare sagt än gjort...)!
Kajsa: Superfin kudde, som vanligt
Birks och kalles mamma: Åh, vad mumsigt det ser ut!
Vem var det som skulle sälja smycken till en butik? Minnet är bra men kort, väldigt kort ibland... Grattis i alla fall!
MiaMariah: Åh, vad typiskt med datorn!
Ni som visar julkort - superfina allihop!
Jag lämnade tillbaka en klänning från Syster Lycklig idag, och som kompensation fick jag givetvis köpa lite nya julsaker
Vi är fortfarande inte klara med vår ommöblering (det är förvånandsvärt hur mycket man kan möblera om i en liten tvåa!), och idag fick jag en lapp om att "de" ska komma och spola avloppen i köket och badrummet nästa vecka. Min sambo tycker att jag är jättefånig, men jag vill inte ha främmande människor här när det är såhär stökigt (innehållet ur alla garderober, byråer och skåp ligger i olika sorteringshögar i hela lägenheten), så nu måste det fixas innan nästa vecka! Jag som hade en tvåveckors limit (och tredje advent som deadline...). Ingen större framförhållning här inte.
Lynn: Fy vilken hemsk magsjuka familjen åkt på! Hoppas alla mår bättre nu och att du slipper bli sjuk!
Juleja: Vårt skrivbord är det första man ser när man kommer hem till oss, så jag skulle inte gå med på någon typ av kontorsstol öht. Vi har en gammal arvegodsstol som jag har fått av min farfar. Å andra sidan sitter vi heller inte och jobbar framför datorn hemma (jag gör det iofs ibland, men min rumpa står ut med att sitta på en antik stol så länge den är fin ), för i så fall är det ju viktigare att man sitter rätt.
Karamell: Håller med om Äntligen hemma, det var mitt favoritprogram när det kom en gång i tiden, men nu har jag faktiskt slutat titta på det helt.
Nublu: Håller med om din beskrivning om sommartoropet i somras, jättejobbigt att titta på och man fick ju egentligen inte se något förutom hans nakna fötter.
Jag håller visst med mycket
VSM: Superfint pyntat!
Nu ska jag gå och lägga mig, jag har blivit så himla trött på kvällarna numera, jag som annars är en riktig nattuggla och i vanliga fall klarar mig på ca 4 timmars sömn utan problem måste nu sova minst 6 timmar! Jag börjar nog bli gammal
Helt OT i den här tråden, men är det någon som har ett tips på ett bra underställ? Jag går tidiga morgonpromenader, men nu börjar det bli lite väl kallt, så något varmt som ändå "andas".
Mori: Nä, fan vilken idiot! Konstigt att Moa är rädd för läkare om liknande saker har hänt förut.