• Sylt

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-11-07 12:15:55 följande:
    Snabba råd tack, vet att ni är grymma på det här!Minns ni ett skåp jag visade för er för hundra år sedan som står i vår friggebod. Har en köpare för 3000 pix men nu blir jag girig Vad tror ni, är det ok? (lägger in bild)
    ... ibland kan det vara skönt att bara bli av m grejor....
  • Sylt
    juliah skrev 2007-11-07 12:16:59 följande:
    det är kanonfint! Svårt m priset. Vad hade du tänkt dig?
  • Sylt

gem --> Lycka till!

Ang uppfostran. Det är svårt, man kan ju bara veta hur man själv vill ha det. Jag gillar ordning o reda o vill gärna ha barn som man kan ta med sig utan att skämmas. Många tycker säkert att jag är för sträng. Ibland är det svårt att umgås med föräldrar som har en helt annan inställning, barnen blir förvirrade. Vår treåring gillar regler, det känns som att det ger  honom trygghet. Att han sen ibland tar det för långt o blir en polis är en annan sak .

• Sylt
    LCroft skrev 2007-11-07 15:27:08 följande:
    Kajsa: Förstår att det kan bli tungt, men du får vara glad du har ju fått 2 helt perfekta barn VSM: Jag ser bara framför mig vårt nya sovrum (det som ännu är kallvind) vitt och fint med balkongdörraran öppna och tunna gardiner som svajar i vinden, Leandervaggan som hänger i taket med en go liten bebis i....
    Haha, vi har en sådan vagga - men bebisen ligger inte i den - han ligger på mig hela natten
  • Sylt
    LCroft skrev 2007-11-07 15:30:15 följande:
    Vi hade åt Ida en också, fast bara här nere, hon sov i vår säng tills hon var 5 månader då började hon sova i eget rum i spjälsängen, sen dess har jag inte sett henne i vår säng, otacksamma unge!
    . Han sover faktiskt där ett par timmar, sen gnäller han o vill över. Han vill bara mysa hela tiden, stoppar man ner handen i vaggan så klamrar han sig fast o vägrar släppa *skär i hjärtat*.
  • Sylt
    LCroft skrev 2007-11-07 15:36:39 följande:
    Åååh lilla gubben  Det där hjälper ju inte mina äggstockar precis Mys med lilla gubben så länge du får, tiden går alltför fort och plöstligt ser man inte ens dem mer. Min "lilla gubbe" ser man knappt mer, skola och träningar tar all tid tycker jag, eller så vill han inte bara mysa med mamma mer
    Visst är det konstigt. Först vill man inget hellre än att de skall somna o nu är jag nästan sugen på att väcka honom för att mysa . Får väl sätta mig hos treåringen ist, han är minst lika myssugen
  • Sylt
    caffe latte skrev 2007-11-07 15:37:09 följande:
    Oj, vad ni skriver mycket medan man är på jobbet men ack så rolig läsning som väntar när man kommer hem.Jag undrar om jag kan få klänningstips av er? Det är nämligen så att jag och sambon ska gifta oss (oktober 08) och jag vill ha en vit klänning men jag vill inte ha en traditionell brudklänning (tror jag inte i alla fall...just nu...). Har ni några tips på vita vackra klänningar (som passar för vigsel i New York) så vore jag tacksam.
    Grattis. Jag fick uppsytt en "vanlig" klänning fast i thaisiden, till det hade jag ankelhöga snörkängor/boxarskor I Malmö finns en butik som heter "Tekla" som har liknade klänningar.....

Lantliv ligger o väntar på mig....
  • Sylt
    caffe latte skrev 2007-11-07 15:55:05 följande:
    Sylt: så fina ni är/var och skorna ser hur coola ut som helst.
    Tack
  • Sylt
    LinaoMatilda skrev 2007-11-07 19:45:26 följande:
    Man kan inte ha dålig karma i ett vitt hem. Dålig karma trivs bäst med lackad furu
    *asg*, akta så du inte blir anmäld för förtal
    Hoppas alla dessa anmälningar slutar!! *sträng röst*
Svar på tråden Vita hem del 6