Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Enji skrev 2007-12-08 07:05:58 följande:
    GomorronNä, har inte provat ngt i Lantliv än...men där var flera recept jag skulle vilja prova. Usch, här regnar det Så himla trist! Får se vad vi gör idag...
    Här har det regnat hela veckan, det är så blöt utomhus... Nu vill jag ha snö!!!

Nytt inlägg i bloggen:
    http://mimmi-magnolia.blogspot.com/
  • mimmi006
    alabaster skrev 2007-12-08 07:51:40 följande:
    Godmorgon! Idag ska jag ta med min vilda treåring på julklappsshopping, det ska bli spännande mimmi - å vilken fin ljusstake!
    Tack ! Det låter mysigt med julklappsjakt
  • mimmi006
    emmasa skrev 2007-12-08 08:15:37 följande:
    Godmorgon!mimmi06: Här blir det nog regn idag med. tredje dagen i rad Har sett fram emot denna dagen länge. Vi ska ta med sonen på lattjo lajjbans julkul i globen. Ska bli så roligt att se hans reaktion. Hans största idol här i livet förutom hans farfar är Mojje. Han hinner knappt slå upp ögonn på morgonen innan han frågar efter Mojje, sitter sen och sjunger med i alla hans låtar. Ganska så sött att höra en tvåårings sjunga att "bosse busschauförr är en amatör " Får se hur detta går
    Vad gulligt! Hoppas att ni får en mysig dag!
  • mimmi006
    knyttis skrev 2007-12-08 08:49:03 följande:
    Godmorgon!Vi är fortfarande lite krassilga hos oss. Maken och jag har rasat i vikt ca 10kg ska ni veta, men de kommer väl till pass nu i juletider Idag hoppas jag på städa igenom här hemma, baka lite lussebak och mysa av julstämmningen inomhus! Kanske pyssla lite och paketera julklappshögen som väntar i mitt tillfälliga pysselrum. Vi får troligen besök av min mans moster och morbror med familj i helgen så lite ordning måste vi få till! Mimmi - Hoppas regnet hålls borta så du kan gå ut i skogen lite! De skulle jag vilja med, lte mossa, kottar och lingonris skulle behövas.emmasa - Hoppas ni får de roligt och att sonens ögon glimmar!
    Oj, har ni blivit så magra! Vilken pärs ni måste ha haft... Det skulle behövas en köldknäpp nu och rensa ut lite basselusker
  • mimmi006

Kajsa- Ja, jag såg sängen och den är underbar! Men jag är nöjd med Hemnes så länge, Wilma får det bli i nåt annat liv eller nåt ! Jag letade efter annonsen som jag såg och den är nog borttagen. Det var en jättefin grupp med en kökssoffa till som såldes. Tror det var vit skiva och träsits, men vet ej säkert... Ska hålla utkik åt dig!

• mimmi006
    mimmi006 skrev 2007-12-08 16:42:39 följande:
    Men du... nordik då?
    Tyvärr har de ingen bild, men de har två bord som är vita. Ett med lite kurviga ben som påminner om Mios romantiska serie och ett bord med krysstolar. Gruppen med kryss kostade ca 5-6000:-.
Svar på tråden Vita hem del 6