• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Oceanpet

Jag undrar samma sak som Bältan, men kanske ar det for att sa manga tjejer pa denna trad opat sig hos just honom?

• wellah

Bältan: jag skulle heller aldrig välja Gunnar även om min kirurg också har en anmälan senaste året tex... många verkar aldrig anmäla. Det verkar ju som många kirurger korrigerar sina fel så dom hamnar ju aldrig i statistiken... så man undrar ju de som har lite anmälningar kanske eg borde haft anmälningar/anmärkningar? Undra hur många som liksom får korrigera i efterhand hos de olika kirurgerna?

Evelina: Jag har opat mig hos Anders Liss, 40.000 kr full bukplastik. www.lissliss.se

• trebarsmamma

men vad är det för fel gunnar har gjort då, jag opades hos han och jag är väl så nöjd jag kunde vara, men nu vet jag inte hur mina bröst blir efter denna graviditet.

• Disan

Idag är det en vecka kvar tills jag skall ligga sömnlös och nervös!! Nästa lördag har jag åter igen fina bröst!! Skall framför allt bli så skönt att bli av med skavet som jag har fått av det trasiga inlägget... DET är inte skönt!! I början kändes det ingenting, men nu.... Hu!! Ibland svider det ganska mkt t o m...

• Lyckligast i världen

Jag har hört andra som fått korrigera efter op. Bland annat min syster som gjorde på citadellkliniken.
    Det hängde lite lite mer än det andra bröstet under till. De utförde korrigeringen under lokalbedövning och blev kanon. Personligen tror jag det e svårt att få brösten helt perfekta från början, det e ju trots allt "hantverk". Jag tycker det e bra att läkarna försöker rätta till så vi patienter i slutändan blir nöjda...

• 1 och 1 är 3

Jag op på Citadellkliniken och har utfört en korrigering. MEN inte pga brösten utan föra tt ärren inte ville läka ordenligt. Så Peters jobb va kanon det var min kropp som inte fungerade första gången. men nu ser de fint ut

• Jag lixom

Hua snart är det väl dax för min andra operation. JAg har ju en kapselbildning som ska rättas till inom den närmsta tiden. Har gått med den nu sedan i september... Ska träffa läkaren igen den 14 januari. Operationne ska göras under lokalbedövning och det är nog den jag är mest rädd för.

Läkaren har försökt lugna mig och berättat hur det går till men jag vet sjutton. Ska höra hur stora chanserna är att man istället kan få bli sövd...

• wellah
    Jag lixom skrev 2008-01-04 11:48:13 följande:
    Hua snart är det väl dax för min andra operation. JAg har ju en kapselbildning som ska rättas till inom den närmsta tiden. Har gått med den nu sedan i september... Ska träffa läkaren igen den 14 januari. Operationne ska göras under lokalbedövning och det är nog den jag är mest rädd för.Läkaren har försökt lugna mig och berättat hur det går till men jag vet sjutton. Ska höra hur stora chanserna är att man istället kan få bli sövd...
    men lokalbedövning är bra det med... antar det är som vid kejsarsnitt man ligger i sin lilla lulliga "fylla" och känner sig lycklig... man har ju fått massa lugnande innan också... du ska se att det går bra!!! Är säkert en narkossköterska du kan hålla handen med också om du tycker det är för jobbigt!
  • 1 och 1 är 3
    Jag lixom skrev 2008-01-04 11:48:13 följande:
    Hua snart är det väl dax för min andra operation. JAg har ju en kapselbildning som ska rättas till inom den närmsta tiden. Har gått med den nu sedan i september... Ska träffa läkaren igen den 14 januari. Operationne ska göras under lokalbedövning och det är nog den jag är mest rädd för.Läkaren har försökt lugna mig och berättat hur det går till men jag vet sjutton. Ska höra hur stora chanserna är att man istället kan få bli sövd...
    jag gjorde en korrigering av ett ärr och jag blev sövd då de va min önskan
  • Teda

Hej

Är ny här och måste fråga en sak..

HAr sett att det finns anatomiska inlägg, dvs mer naturlig form än de runda. Är det någon som har anänt dom här? Vet ni för och nackdelar?

Takc tack

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3