• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Viffy

600!!!!! Det låter ju enormt stort! Jag har som sagt 70f efter att lagt in 400 och du som är mindre med 600 Jag tror personligen att det är för stort!!! Skriv vikt och längd och se vad dom andra i tråden tycker men 600 är mycket!!!

• Viffy

Men jag kan även tillägga att jag hade kunnat lägga in 450cc istället så här i efterhand för man vänjer sig ju snabbt och tycker att dom är små, men men det får vänta några år

• MariaN
    engeln83 skrev 2008-01-14 11:58:00 följande:
    mariaN men finns de inte många bra i e-tuna?
    jag har ingen aning.. finns det nåt register nånstans med godkända plastikkirurger eller kliniker?
  • engeln83

mmm vi får se va dom säjer vill bara att de ska bli den 12.e feb

väger 45 o e 158 cm ca

• 1985

Engeln83

Jag är 160 cm och väger ca 50 kg. La in 405 och verkar hamna på en stor C eller en liten D-kupa.

• wellah
    engeln83 skrev 2008-01-14 12:13:02 följande:
    mmm vi får se va dom säjer vill bara att de ska bli den 12.e feb väger 45 o e 158 cm ca
    då får du natacha *2 typ hehehehehehehehehe två tuttar med en liten människa där bakom
  • engeln83

haha mm blir kanske för mkt...

nån som har koll på när man "måste" lyfta?

har för mig de får vara ett max antal cm från nyckelbenet till bröstvårtan???

• Viffy

Brukar man inte kunna köra med penntricket också för att avgöra om man behöver lyfta?

• 1985

Sköterskan sa till mej att fastnar pennan så behöver man definitivt göra ett lyft

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3