• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • smurfette

600ml är stort på vilken kvinna som helst, förvånad att någon plastikkirurg går med på den storleken men det är väl pengarna som lockar som vanligt..

• Jag lixom

Det känns som att jag pratar för mig själv men ändå...*skrattar*

Tänkte bara berätta. JAg skrev förut att jag är sjuuukt nervös inför min andra operation av kapselbildningen. Den skulle utföras i lokalbedövning och jag var där igår och fick en tid till operationen.

Nu ringde sköterskan som är sååå go!!

Hon sa att jag såg jätte skärrad ut och jag är faktiskt berättigad narkos i min försäkring så om jag vill så kan jag göra det i narkos. Jag sa hemskt gärna på en gång.

Tänk at tdet syntes så tydligt...

Det kanske var meningen som gjorde det...=)

- Ge mig alla piller du har!

åhh vad lättad jag är nu! Så tis 5 februari ligger jag på bordet igen!

• Disan

Jag lixom: Inte skriver du för dig själv!! Hahaha!! Jätteskönt att du får sövas, jag skulle heller inte vilja fixa den grejen utan att få sova djupt... Dessutom är det ju så skönt att få somna in en stund!! Eller hur?

Arba: Jag vill helst inte lägga ut bilderna här, men jag kan maila till dig! Skall kolla om det går att klistra in via FL:s mail, annars kanske jag kan få din vanliga..?

• Disan
    Arba: Gick inte att skicka bilder så... Mailadress?

Till er andra: Bild nr två finns nu ute på my lava!
  • Viffy

Disan: Ser ju toppen ut

Använder inte alla bröstband efter op eller det är nåt som bara min klinik kör med?

• carro 81
    MariaN skrev 2008-01-14 11:55:54 följande:
    heej!nån som har tips på en bra klinik i eskilstuna området? Det går bra att åka 10 mil va? om man ska till örebr, västerås eller sthlm va? Jag har tittat lite på akademikliniken. den verkar bra. jag har sett att de varit med på tv en del, många kändisar som opererar sig där. är det ett bra tecken tro?
    Jag bor i Eskilstuna och åkte till Linköping för operationen och det funkade jättebra, så Sthlm blir nog inga problem. Angående Akademikliniken vet jag inte så mycket, men vet flera som har varir nöjda iaf.
  • carro 81
    Disan skrev 2008-01-15 09:50:37 följande:
    Arba: Gick inte att skicka bilder så... Mailadress?Till er andra: Bild nr två finns nu ute på my lava!
    Jag var inne och tjuvkikade på din sida, och tycker det ser jättebra ut. Det var väl ingen stor skillnad heller, som din kompis sa. Dom är ju olika i början.
  • Disan

Jag har gjort om lite i mitt galleri på my lava, lite fler förebilder och så... Delat upp dem lite. Guuud vilken skillnad det var från innan jag ammade och var gravid!!! Man täntke liksom inte på det eftersom det skedde gradvis...

Men nu är det gjort och jag är redan supernöjd! Däremot börjar jag fundera på om jag inte skall amma nästkommande barn... Men det har flera olika anledningar. Hur känner ni andra, rent kroppsligt alltså, om ni får fler barn, eller barn över huvud taget, ni som inte har ngr??

• Viffy

Disan: Brösten påverkas ju ändå även om man inte ammar.

• Jag lixom

Disan- Jo helt klart hellre sova än att vara vaken! Lite fult av läkaren då det ju är kostnadsfråga för hans del. Men som sköterskan sa jag har ju faktiskt rätt till narkos enligt min försäkring som jag tog!

Jätte skönt, dock brukar jag må rätt illa efter narkos men med lite hjälpmedel av diverse mediciner brukar det där bli jätte bra till slut!

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3