• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Crazy Baby
    Noning skrev 2008-01-12 13:58:17 följande:
    vart kan man beställa såna där gördlar som är bra??& hur vet man sin strl??
    Jag har en gördel från Twilfit, Flexees heter den, mycket skönare än den jag fick på kliniken!

http://www.bodhi.se/catdetail.asp?sid=PCAAAAAACAOEEIBI&subsid=ACABAAAABHOFEIBI&stylesid=PAAAIAEFKNKPNOFF

Vet inte hur man bestämmer storlek, det var en sköterska på kliniken som sa att jag skulle ha en M och den passa perfekt!
  • Noning

Crazy Baby skrev 2008-01-12 21:52:04 följande:

Jag har en gördel från Twilfit, Flexees heter den, mycket skönare än den jag fick på kliniken!www.bodhi.se/catdetail.asp inte hur man bestämmer storlek, det var en sköterska på kliniken som sa att jag skulle ha en M och den passa perfekt!
    okej tack.. va har du för strl annars??typ på byxor & så..?
  • Disan

Hejsan hej!!

Kan ni tänka er: Jag sitter helt rakt och kan gå, kom till och med upp ur sängen helt själv i morse!!

Operationen gick jättebra, i sista stund bestämde vi oss för 495 cc ultra high profile, hallongelé. Än så länge ser det jättebra ut, men den högra tutten, den som var trasig, är väldans svullen. Men det beror nog på att den har varit ihopsjunken i ngn månad nu Tror att strl kommer att bli bra, men vi får se när svullnaden har lagt sig.

Förra gången gjorde det ju så fruktansvärt ont, låg till sängs i tre dagar innan jag kunde gå utan att gråta. Men nu, detta är underbart! Visst gör det ont, men inte alls på samma sätt. Var t o m uppe innan Chris och gjorde välling till Ronja, i hopp om att hon skulle få somna om så att han också kunde sova vidare. Jag hade ju redan gett upp med tanke på hur ont i ryggen jag har just nu. Har inte sovit mkt i natt pga det.

• Noning

Crazy Baby skrev 2008-01-12 21:52:04 följande:

Jag har en gördel från Twilfit, Flexees heter den, mycket skönare än den jag fick på kliniken!www.bodhi.se/catdetail.asp inte hur man bestämmer storlek, det var en sköterska på kliniken som sa att jag skulle ha en M och den passa perfekt!
    var inne nu & kikade på den.. den åker väl inte upp & håller på & krånglar? tycker du att den ger bra stöd?
    hur lång tid tog de innan du fick den efter du beställt..?
  • Noning
    Disan skrev 2008-01-13 08:17:55 följande:
    Hejsan hej!!Kan ni tänka er: Jag sitter helt rakt och kan gå, kom till och med upp ur sängen helt själv i morse!! Operationen gick jättebra, i sista stund bestämde vi oss för 495 cc ultra high profile, hallongelé. Än så länge ser det jättebra ut, men den högra tutten, den som var trasig, är väldans svullen. Men det beror nog på att den har varit ihopsjunken i ngn månad nu Tror att strl kommer att bli bra, men vi får se när svullnaden har lagt sig.Förra gången gjorde det ju så fruktansvärt ont, låg till sängs i tre dagar innan jag kunde gå utan att gråta. Men nu, detta är underbart! Visst gör det ont, men inte alls på samma sätt. Var t o m uppe innan Chris och gjorde välling till Ronja, i hopp om att hon skulle få somna om så att han också kunde sova vidare. Jag hade ju redan gett upp med tanke på hur ont i ryggen jag har just nu. Har inte sovit mkt i natt pga det.
    Oh gött med nya boobs :D
    Va hade du för strl innan?
    Hur "bred" är du runt bröstkorgen? tänkte mer på att du valde just ultra profilen..(som jag) :D
  • wellah

Noning: jag har samma gördel, flera st faktiskt strl M jag tror nog strl S är för stort för dig om jag ska va ärlig du är så liten... men gå in i en twilfit, lndex, underklädesaffär och prova, den där gördeln finns över allt!!! 299 kr i butik!

• wellah

Noning: glömde tillägga den ska sitta åt regält, nästan så man inte kan andas för att den ska va effektiv och hjälpa till forma den nya kroppen

• Noning
    wellah skrev 2008-01-13 09:49:19 följande:
    Noning: glömde tillägga den ska sitta åt regält, nästan så man inte kan andas för att den ska va effektiv och hjälpa till forma den nya kroppen
    jag har varit här i Örebro på lindex men dom hade bara såna där tros gördlar..:(
  • Disan
    Noning: Jag har 70 runt, butikerna brukar vilja ge mig 65, men det tycker jag att för tajt, inte skönt. Kör nästan alltid med 70. (Förutom under graviditeten då jag faktiskt gick upp en strl runt om!) Oftast blir det 70F. Valde ultra high profile för att jag ville ha dem större än de gamla, 400cc, med helst inte så mkt bredare, utan mer utåtstående framåt, om du förstår vad jag menar? Tror att detta blir bra. Vill ha ungefär som jag hade när jag ammade, hittade aldrig ngn amningsBH i min strl, men körde med en som var 75F och den var för liten. Var ruskigt nöjd med den strl. Passar bra på mig!
  • pontiac

Grattis disan, ska bli kul att se kort sen!!!!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Jonathan & Alexander ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3