sleipner skrev 2008-01-15 17:04:54 följande:
Håller med dej i vad du skriver... De flesta verkar välja ENORMA inlägg. Undrar varför de vill ha så stora? Ofta också med "high profile". Känns som det oftast blir stora-boll-porr-tuttar.. Trots detta verkar många tycka att de trots allt fått för små bröst. Verkar jättekonstigt tycker jag.. Men, men smaken är ju som sagt olika...Är väl egentligen ganska dåligt insatt i detta med volymen på olika inlägg, men spontant låter ju vissa inlägg onekligen abnormt stora. När man dessutom får problem med att hitta rätt stl på BH och vissa kläder för att brösten är så stora känns det som man överdivit lita granna... (eller?)Jag vill ju med göra en op när jag är färdig med barn, men vill då ha mer i mitt tycke "normalstora" bröst. Ska bli väldigt intressant när jag kommer på konsultation och får se vad de rekomenderar för stl till mej, efter mina önskemål.. Först då kanske man på riktigt får perspektiv på det hela...Vill verkligen inte att ni tjejer med stora inlägg ska ta detta inlägg helt fel, för det är inte menat som påhopp från min sida, utan endast en liten (stor) fundering...Är lite nyfiken på varför i hela friden man vill ha så stora bröst (särskilt om man är så små och smala som många ofta är dessutom)...Oj, vad långt det blev... sorry, om jag upptar eran tråd med för er antagligen en helt ovidkommande frågeställning... Är som sagt lite undrande bara (som sagt INGET illa menat!!)Hejhej!
jag kund einte välja ngn annan profil än ultrahög profil med tanke på min lilla bröstkorg, om jag hade tagit en annan profil så hade mina bröst gått ut på sidorna vilket inte är snyggt.
Lade in 480cc vilket kanske är ganska mkt, men jag gillar stora bröst & jag har haft stora bröst förut inna jag fick barn. så på mig ser det inte onaturligt ut.
jag har svårt för att hitta bh JAA men det beror på att oftast så finns bara bh:arna upp till d-dd i typ lindex & så.. plus att det oftast INTE finns 65 i omkrets.
därför har jag svårt att hitta bh:ar.