• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Jag lixom

Idag ska jag tillbaka till läkaren. Jag är skit nervös.
    JAg vet ju vad som kommer hända, han ska gå igenom brösten noggrant och sen ska vi beställa en tid för en ny operation då han ska avlägsna den kapselbildning som har bildats i vänster bröst.

Operationen skrämmer mig skit mycket. Just att jag ska göra det under lokalbedövning...

• Disan
    Nu finns det en bild på alldeles purfärska tuttar på my lava Som jag skrivit där: Den högra var väldigt svullen, ser bättre ut nu. Det var den trasiga tutten, så jag tror att det är därför, den hade ju hunnit sjunka ihop och så, är väl inte van vid att vara uttöjd!

Fler bilder kommer vartefter, tänkte lägga ut lite där man ser kroppen i helhet, så att ni kan bedöma strl lite bättre. Är som vanligt nojjig över att det kanske blivit för litet. Men än så länge känns det nog bra, men samtidigt är det ju så svullet!!

Disan heter jag på my lava också, och alla skall kunna se bilderna!
  • Viffy

Disan: Det ser ju jättebra ut

Hur många är det förresten som har sina ärr i armhålan? Jag har det och är så nöjd, men dom flesta verkar ha sina ärr under brösten.

• Disan
    Viffy:  Tack tack! Jag tror att det blir jättesnyggt när det är mindre svullet sedan. Jag har ju under brösten, men det kanske syntes med tejp och allt?

Slapp dock tejp och bandage runt om, det fick jag förra gången, men läkaren sade att det inte behövdes nu eftersom allt redan var vant eller nåt... Jaja...
  • Noning

under ngn vecka nu så har jag haft lite ont i mitt ena bröst.. det "sticker" typ.. kan inte riktigt förklara känslan..
    Ngn som haft så??
    Gjorde min op i aug -07...

• getingmidja
    Ni som har gjort bukplastik; hur länge ska ni använda gördel?

Intressant att se hur det skiljer med användningstid för gördel mellan olika kliniker.
    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • engeln83

jag ska på konsulation den 12.e feb...e helt överlycklig!! ÄNTLIGEN!

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3