• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Viffy

engeln83: Nämen HEJ Var ska du på konsultation? Jag gjorde mina på citadellkliniken hos Peter Cosmo. Han är toppen! Ska du bara göra förstoring?

• engeln83

viffy: jag ska till scanstad kliniken...vet inte än vad jag behöver göra får se va dom säjer men jag HOPPAS jag bara behöver förstoring

• engeln83

hur länge e man sängliggande?????

• Viffy

Det är ju olika men första veckan är man ju inte på topp precis Sen blev det bara bättre! Sen vet jag att en del härinne har mått kanon redan när dom kom hem men jag hade mycket ont i en vecka.
    Vet du hur mycket du ska lägga in?

• engeln83

viffy: nä vet ingenting än...men har ju haft stora bröst innan så jag ska nog lägga in en del hur mkt la du in?...asså jag går o jämför smärtan med hur jag mådde efter kejsarsnittet...men de kanske inte alls e samma grejj

• Viffy

Jag la in 400cc och har en f-kupa nu Men du är ju lite mindre än mej. Vet inte om man kan jämföra med det då jag inte har gjort kejsarsnitt men jag kan säga att jag tycker att det gjorde mindre ont att föda barn än att förstora brösten

• MariaN

heej!
    nån som har tips på en bra klinik i eskilstuna området? Det går bra att åka 10 mil va? om man ska till örebr, västerås eller sthlm va? Jag har tittat lite på akademikliniken. den verkar bra. jag har sett att de varit med på tv en del, många kändisar som opererar sig där. är det ett bra tecken tro?

• engeln83

viffy hehe ok...asså jag e inte orolig för smärtan men sen har jag pratat me många som säjer.."åååh de känns som att ha 2 tegelstenar på bröstkorgen i 2 veckor"...men jag har så mkt hud så jag tror inte de kommer kännas så för mej...jaha 400...jag som funderar på 600 haha

• engeln83

mariaN men finns de inte många bra i e-tuna?

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3